Kjennern Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Burde ikke det uansett bil, da det tilsvarer så å si en vanlig halogen pære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Om du kobler på en effekt motstand på ca 33 ohm 25watt i parallell på skilt lysa. Så skal du ikke se bort fra at feilmeldinger blir borte Ellers syns jeg dette var en flott X5 dette, vurdert nyere frontlykter? Litt OT, men tror du E36 med check control gir feilmld på dette ? Poenget med motstand er å fjerne check controll meldingen! Men det er bare og prøve med slike "LED pinol" pærer og se om du får feilmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Hva med disse ? http://www.modbargains.com/product.aspx ... adlight_JS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Disse ser jo bra ut, Fra GS. Dette er DEPO lykter skal visst være av god kvalitet, flytter xenon fra orginal lyktene over. Syns dem er like dem du la ut, Kjennern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Da er lyktene komt hjemme, bestilte dem ovenfor fra DEPO. Kjøpte dem Fra GS. Så det skal bli bra tror jeg Tror det Blir bra med angel eyes. Takk for tipsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Da var dem nye lyktene montert, syns det blev meget bra!! Ser faktisk litt nyere ut:-) fikse bulkene rett over påske. Så er det vel tid for sommerdekk snart! god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Se der ja, plutselig fikk bilen et mye nyere utseende. Hjelper utrolig med oppgraderte lykter på X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Se der ja, plutselig fikk bilen et mye nyere utseende.Hjelper utrolig med oppgraderte lykter på X5 Ja, det blev ikke så værst. Visst jeg skulle kikket på noe, syns jeg lyktene skulle hatt CCFL angel eyes. Men ellers virker det som lyktene er av god kvalitet (DEPO). La forresten om til sommerdekk i går, ikke noe jeg gleder meg til neste gang. Det var tungt, store hjul på denne bilen (19" med 255 fremme og 285 bak). Men det var god trim Poster noen bilder etter at bulkene er reparert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Flott bil! Den kledde AE! Har lyst på X5 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Flott bil Chris. Viktig å modde litt for å få bilen slik en liker den best selv. Jobber du i offshore.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Du skulle så absolutt hatt deg skikkelig AE`s. Ellers ser den bra ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Flott bil Chris.Viktig å modde litt for å få bilen slik en liker den best selv. Jobber du i offshore.? Hei Erlend, Var på DP kurs i lag med deg. Broren til JE. Uten tvil kjekt å modde, selv om det tar litt av innimellom. Har den inne nå for lakkering av noen bulker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Du skulle så absolutt hatt deg skikkelig AE`s. Ellers ser den bra ut da Skikkelige? Jeg valgte lyktene som en kompromis, da det er lykter av bra kvalitet. Hella har vel ikke slike lykter til denne modellen. Tør ikke tenke på prisen på dem visst:-) Men enig med deg, kunne god ha vært CCFL lys i dem. Men det blev bra syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Flott bil! Den kledde AE!Har lyst på X5 selv Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt en! Det er utvilsomt en av dem beste BMW'ene jeg har hatt. Jeg har hatt mange! Vet ikke om jeg kommer til å sette meg ned på veien igjen, skal aldri si aldri. Men det er utrolig herlig å sitte høyt og sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Flott bil! Den kledde AE!Har lyst på X5 selv Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt en! Det er utvilsomt en av dem beste BMW'ene jeg har hatt. Jeg har hatt mange! Vet ikke om jeg kommer til å sette meg ned på veien igjen, skal aldri si aldri. Men det er utrolig herlig å sitte høyt og sikkert! Er bare 18 og går på skole, så får vente noen år Men har planer om en X5! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå