Gå til innhold

Min bil--> 03 BMW X5 3,0 dA E-53

Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du kobler på en effekt motstand på ca 33 ohm 25watt i parallell på skilt lysa. Så skal du ikke se bort fra at feilmeldinger blir borte :)

Ellers syns jeg dette var en flott X5 dette, vurdert nyere frontlykter?

Litt OT, men tror du E36 med check control gir feilmld på dette ?

Poenget med motstand er å fjerne check controll meldingen! Men det er bare og prøve med slike "LED pinol" pærer og se om du får feilmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Se der ja, plutselig fikk bilen et mye nyere utseende.

Hjelper utrolig med oppgraderte lykter på X5 :)

Ja, det blev ikke så værst.:-) Visst jeg skulle kikket på noe, syns jeg lyktene skulle hatt CCFL angel eyes. Men ellers virker det som lyktene er av god kvalitet (DEPO).

La forresten om til sommerdekk i går, ikke noe jeg gleder meg til neste gang. Det var tungt, store hjul på denne bilen (19" med 255 fremme og 285 bak). Men det var god trim :-) Poster noen bilder etter at bulkene er reparert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil Chris.

Viktig å modde litt for å få bilen slik en liker den best selv.;)

Jobber du i offshore.?

Hei Erlend,

Var på DP kurs i lag med deg. Broren til JE. Uten tvil kjekt å modde, selv om det tar litt av innimellom. Har den inne nå for lakkering av noen bulker. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle så absolutt hatt deg skikkelig AE`s. :)

Ellers ser den bra ut da :)

Skikkelige? :-) Jeg valgte lyktene som en kompromis, da det er lykter av bra kvalitet. Hella har vel ikke slike lykter til denne modellen. Tør ikke tenke på prisen på dem visst:-) Men enig med deg, kunne god ha vært CCFL lys i dem. Men det blev bra syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Den kledde AE!

Har lyst på X5 selv :D

Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt en! Det er utvilsomt en av dem beste BMW'ene jeg har hatt. Jeg har hatt mange! Vet ikke om jeg kommer til å sette meg ned på veien igjen, skal aldri si aldri. Men det er utrolig herlig å sitte høyt og sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Den kledde AE!

Har lyst på X5 selv :D

Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt en! Det er utvilsomt en av dem beste BMW'ene jeg har hatt. Jeg har hatt mange! Vet ikke om jeg kommer til å sette meg ned på veien igjen, skal aldri si aldri. Men det er utrolig herlig å sitte høyt og sikkert!

Er bare 18 og går på skole, så får vente noen år :P Men har planer om en X5! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...