Chris A Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Ikke helt sansen for slike angeleyes, ser ut som en vettskremt katt eller.noDu må få deg sølvpærer til blinklysene, f.eks Philips Silvervision! Hehe! den har jeg ikke hørt! Blir vel sølvpærer etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Det LED skiltlyset, er det løse pærer eller egne lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Det LED skiltlyset, er det løse pærer eller egne lykter? Det er pærer! klikk på linken. http://fulmino.no/ds_product_info.php?c ... cts_id=348 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Hmmm..gidder ikke måle pærene på bilen min..hvor mange mm er de tro? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Dem 39 mm som det står på siden til fulmino. Passet akkurat på min. Hva du har må du nesten finne ut selv eller kjøpe å prøve:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Og jaggu kom det ikke feilmld på check'n gitt.... "NO ERROR" som fulmino hevder er bullshit.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Og jaggu kom det ikke feilmld på check'n gitt.... "NO ERROR" som fulmino hevder er bullshit.... Har ikke merket noe av dette jeg, å dette er tredje typen jeg har prøvd!! Dem jeg fikk har ikke gitt noe feilmelding. Prøv og snu dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Takk for tipset! Skal teste det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Dr_S: Viss du ikke får til lysene så har dioder.no pærer du putter inni originallysene. Men husk å velge de med motstand inni så du slipper feilmelding.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Det ER pærer jeg har satt inni originallysene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Litt kjapp der visst da vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Min X5 har doble vindusglass, har deres også det? Usikker på om det er standard eller ikke Blir nok Angel Eyes fra GS på meg også etter hvert. Ser stilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå