Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du har Nissan Primera nå ville jeg konvertert fortere enn f... Jeg vet, har hatt en sånn drittbil. E39 er en heeeelt annen verden. Er som å gå fra Lada til Ferrari, nesten iallfall...hehe ;)

Jeg er meget fornøyd med min. En nytelse å kjøre. Også meget driftssikre hvis du finner et godt holdt eksemplar og fortsetter å vedlikeholde det. Da har du en god bil i mange år. Lykke til! :)

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

E39 er en fantastisk god bil å kjøre og ligger herller ikke etter når det gjelder utseende. Når det gjelder reperasjoner eller service på disse bilene, så finnes det jo knapt andre biler som er mer dokumentert med DIY guider. Så om man i tillegg er litt nevenyttig så trenger ikke ting bli dyrt

En fin side å starte er jo denne.

http://www.e38.org/e39/

Er fantastisk godt fornøyd med min E39

Skrevet
Hvis du har Nissan Primera nå ville jeg konvertert fortere enn f... Jeg vet, har hatt en sånn drittbil

Hm. Vet ikke helt hva du snakker om tror jeg.. Har kjørt BMW 320D 2004 modell full M-sport. Som var senket 30mm til! Å M-sport er lavt i utgangspunktet.

Å min Primera knuste den i svinger å slik.

Greit nok bmw er komfor, rett frem og slik.

Ingen ting kan sammenlignes med en Nissan Primera. RÅ bil som ligger på GODT på veien.

Stivt som f.

sitter bare å ser på litt andre biler jeg.. Mulig jeg vurderer 200sx. Turbo biler som er råe!

Skrevet
Hvis du har Nissan Primera nå ville jeg konvertert fortere enn f... Jeg vet, har hatt en sånn drittbil

Hm. Vet ikke helt hva du snakker om tror jeg.. Har kjørt BMW 320D 2004 modell full M-sport. Som var senket 30mm til! Å M-sport er lavt i utgangspunktet.

Å min Primera knuste den i svinger å slik.

Greit nok bmw er komfor, rett frem og slik.

Ingen ting kan sammenlignes med en Nissan Primera. RÅ bil som ligger på GODT på veien.

Stivt som f.

sitter bare å ser på litt andre biler jeg.. Mulig jeg vurderer 200sx. Turbo biler som er råe!

200sx er laget for og iritere folk med hjerne celler 8) Kjøp deg en BMW! er nok det lureste :wink:

Skrevet

Finner du en godt holdt E39 520i med manuell kasse er ihvertfall min erfaring at du ikke får et spesielt dyrt bilhold, ihvertfall ikke i forhold til kjøreopplevelse!

Forbruket på vår ligger på 0,7-0,8 på langkjøring og 0,9 ca ved vanlig kjøring.

Skrevet

Nissan Primera knuser BMW i svinger?? MDR85.gif

Du kan umulig ha kjørt BMW. Jeg hadde en Primera 97 modell 2.0 som jeg kjøpte som bruksbil/vinterbil som avlastning for en E36 320 jeg hadde før. Problemet var at jeg kjørte Primeraen som jeg kjørte 320'n, og det tålte den ikke. Registerkjedet røk tett over 100' km. Mye feil på den og var et mareritt å kjøre. Du hørte vann og steiner som slo i hjulbuene. Den lå ikke mye godt på veiene. Motorlyden minner mer om flat pedal på en symaskin.

Den var rimelig kjapp til 100 km/t, men så var det slutt. Tragisk kjerre! Jeg hadde flist den drittbilen med 520D jeg har nå. Hvis du syns Primera er tingen så hold deg til det. BMW er tydeligvis for avansert for deg :P

Skrevet
Nissan Primera knuser BMW i svinger?? MDR85.gif

Du kan umulig ha kjørt BMW. Jeg hadde en Primera 97 modell 2.0 som jeg kjøpte som bruksbil/vinterbil som avlastning for en E36 320 jeg hadde før. Problemet var at jeg kjørte Primeraen som jeg kjørte 320'n, og det tålte den ikke. Registerkjedet røk tett over 100' km. Mye feil på den og var et mareritt å kjøre. Du hørte vann og steiner som slo i hjulbuene. Den lå ikke mye godt på veiene. Motorlyden minner mer om flat pedal på en symaskin.

Den var rimelig kjapp til 100 km/t, men så var det slutt. Tragisk kjerre! Jeg hadde flist den drittbilen med 520D jeg har nå. Hvis du syns Primera er tingen så hold deg til det. BMW er tydeligvis for avansert for deg :P

Hahaha.

Nissan Primera har ett understell som ikke ligner noe andres. Stivt å presis.

Min bil er senket 30mm bare, med Bilstein senkedempere.

Sitter å ler meg skakk her jeg sitter. Fliser jo en 320 E36 med Nissan Primera 1,6l såå. Nå vet ikke jeg hvordan kjøring du driver med.

Men hadde du bare bare int i Nissan så hadde du forstått hvor holdbare, å gode biler det er.

Å at du påstår at jeg ikke har kjørt BMW? Takk for den a. Du har da vel ikke den minste anelse om hva jeg har kjørt å ikke kjørt av biler..

Har en Nissan Primera 2.0l SRI. Å at du sier det er slutt etter 100km/t. ?? haha.

kjipt å diskutere med dere som kjører BMW!!! Dere tror dere har de beste bilene, få opp øya deres å bli mottagelig for andre synspunkter. Herrgud

Tror jeg holder meg unna BMW om det blir dritt slenging.. :wink:

Skrevet

Jaja, mange Km har du på baken? Å diskutere bilens egenskaper opp og ned i mente med en på 18 år er som å lære en gammel hund å drite... det går bare ikke.

Kanskje du har prøvekjørt en bil her og der, men ikke nok til å uttale deg.

Det sies faktiskt at selv om du får lappen ved 18 år, så kan du faktisk ikke kjøre bil før du er 23... For det krever mye trening og erfaring.

Skrevet

@ Mr.Dan

Med slike idiot uttalelser som du kommer med her, fortjener du rett og slett ikke respekten av noen!

Påstå av en patetisk SRi er en fantastisk bil, forteller endel om nivået ditt, og hva slags forhold du har til bil!

Så gjør deg selv den tjenesten å hold deg til en dritt kjedelig Dassun, og bli heller meddel av deres nettsiden, fremfor å prate om ting du overhodet ikke har peiling på her inne!

På forhånd takk!

:roll::roll::roll:

Skrevet

For å snu litt på det: Nissan er tingen i dine øyne. Hva skal du med noe annet da?

Jeg sier ikke at Nissan er dårlig, de har vel en og annen modell som er sånn nogenlunde ok. Men Primera er ikke bare dårlig, de er elendig. Problemet mitt var at jeg gikk fra BMW til Primera. Det var en enorm forskjell. Folk som aldri har hatt BMW ser annerledes på det og det er jo forståelig.

Skrevet

Før det sklir helt ut her, vil jeg bare si det er direkte trist hvis du, Mr.Dan, blir skremt vekk fra å kjøpe deg en Bmw pga. en diskusjon her inne. Bmw frembringer sterke følelser hos oss her inne vet du. :wink: Men med all respekt vil jeg nå påstå at en E39 stiller i en litt annen klasse enn en Nissan Primera...

Når det kommer til E39 520, så er det absolutt en bil jeg anbefaler. Jeg har nå min andre E39 og er fremdeles strålende fornøyd. Har kun skiftet slitedeler, så har ingenting å klage på der. Hvis du ikke allerede vet det, kom det en facelift på E39 i 2001 som også innebar ny motor for 520. Fra den gamle 2 literen på 150 hk gikk det opp til 2,2 liter med 170 hk. Denne oppleves en del kvikkere enn den gamle.

Det viktigste er, som nevnt tidligere i tråden, at du finner en bil som er godt holdt og fulgt opp med servicer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...