Jimbo Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Skal snart inn med bimmer'n på eu. Noen som har erfaring med NAF Trondheim. Har god erfaring med NAF generelt , men kjenner ikke til Trondheim spesielt.
Mexos Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Jeg har dårlig erfaring med NAF etter en kjøpskontroll i sommer. Kan Anbefale Eu kontroll hos norservice bil på lade. ellers koster det ikke mye å få eu kontroll på Strandveien Auto heller. Tok min eu kontroll på Strandveien Auto og etter kontroll på Norservice.
Fliid Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Kun NAF som kan finne slike ting som kast i coil.
ingard Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Mekonomen på Lade var jo grei med min bil.. Edit: Hmm, var det mekonomen.. :/
Dan Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Var hos NAF i Bodø til kontroll på M3'n, og det angra jeg på. De hang seg fælt opp i senkesettet som var på bilen og det hjalp ikke det spøtt at den var godkjent med det flere ganger før. Ble et sabla styr for å få det ordnet. Forbanna suppegjøker!
Mexos Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Var hos NAF i Bodø til kontroll på M3'n, og det angra jeg på. De hang seg fælt opp i senkesettet som var på bilen og det hjalp ikke det spøtt at den var godkjent med det flere ganger før. Ble et sabla styr for å få det ordnet. Forbanna suppegjøker! Jeg fikk vite at det at bilen min var satt sammen av deler fra flere ulike biler ikke var et godt tegn. Så det å oppgradere bakstilling fra trommelbrems til skivebrems, motor fra 316I til 318is, frambremser til ventilerte skiver og m-tech stabstag fra 325 foran og bak klarte de faktisk å snu til noe negativt
Zaphod Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ble jeg skeptisk her Skal ha salgstest på min hos Naf Trondheim nå på fredag......
ESveen Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 hadde min første E39 på salgstest på NAF i Trondheim. De la seg borti alt mulig rart. F.eks vindusspylerdyser feil justert, sprekke i ett plastdeksel under bilen, noe slitte casterforinger etc. (da hadde jeg akkurat bytta casterstag og foringer par mnd i forveien) Ble en 10-12 punkter på en ellers strøken bil, da kjøper hørte antallet feil ville han ikke ha bilen. Så jeg veit ikke jeg. Jeg kommer til å ta Eu kontroll andre steder iallefall.
Zaphod Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Noen som vet om en annen plass man kan ta en salgstest\tilstandsrapport da? Kjøper vil helst ikke at jeg skal ta den hos der Hofstad jobber grunnet at jeg kjenner han...
Gjest Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Når jeg solgte min 540i som hadde gått 90000km så fikk jeg null feil på naf-test i Ålesund.
Otis Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Emmsport? Men det var vel der hofstad jobbet? Ellers så har man jo alltids Strandveien auto, men de står jo ikke akkurat høyt i kurs hos mange brukere her inne, har jeg forstått. Jeg tok min bil på EU hos NAF i Trondheim, og de gjorde jobben den skal gjøres, tror jeg. De fant ihvertfall feil....
Zaphod Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Han jobber vel på Nordservice så det skal vel gå bra...får ta en telefon..
Zaphod Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Dæven. Tilstandsrapport på Naf for en ikke medlem, 2000 kr. Emm sport, 850 kr
Jimbo Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Har hatt den til EU hos NAF Trondheim i dag, og at de henger seg opp i alt kan jeg bare bekrefte nå. Noen som kan anbefale et verksted for rep. og etterkontroll?
ESveen Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Nordservice til Mr.Hofstad eller Scan Parts i Ingvald Ystgaards vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå