Gå til innhold

*** Tråden for X5 E53 ***

Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

Noen spørsmål:

Noen som har ettermontert angel eyes på sin E53? Ser du får men uten xenon, ser og at xenon kan flyttes over på noen. Noen som har gjort dette? Evnt. bare montere CCFL ringer?

Noen som har montert LED baklykter er dem av bra kvalitet gode lys?

Post gjerne bilder av lyktene! :P

Har sett bilder og flere tråder om det du etterspør på X5world.com.

Søk der så tenker jeg du blir litt klokere, er ikke mye info om E53 her inne er jeg redd...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med handel, Ron? har det kokt ut i grøten?

Nja, grøten føltes mer halvkokt for å si det slik, eller umoden...

Litt usikker på enkelte ting, noe som gjorde at jeg stod denne over.

Så får se hva som skjer utover våren, jeg har på ingen måte lagt vekk E53 prosjektet/tanken!

8)

Fremdeles happy med din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vel fornuftig. ikke vits å ta det første og beste. Bra du ikke har lagt det vekk da:-)

Ja jeg er meget fornøyd, tror det skal bli vanskelig å sette seg ned på veien igjen. Kanskje det blir facelift neste gang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Ser denne tråden er for E53, men siden jeg ikke finner noen E70 tråd, slenger jeg meg på denne.

Kjører rundt i en X5 E70, 2007 mod. med bortimot alt utstyr. Kjøpte den i høst, og bilen er kjøpt ny i Norge. Sto sine første måneder som utstillingsbil på Autozentrum.

Har gjort noen små mods på den, som for eks. skiftet alle (18 lyspærer) interiørlysene til led. I tillegg er angeleyes og skiltlys skiftet til led.

Har også byttet til titangrill, og 4.8is potter.

Holder på tiden på med utskifting av alle hjul.. Har nå 18" på vinter, og 20" på sommer. Blir snart 20" vinter, og 22" på sommer.

I tillegg blir det non en liten senk til sommeren, for å få mer helhet på bilen med 22".

Noen andre på forumet med E70?..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser denne tråden er for E53, men siden jeg ikke finner noen E70 tråd, slenger jeg meg på denne.

Kjører rundt i en X5 E70, 2007 mod. med bortimot alt utstyr. Kjøpte den i høst, og bilen er kjøpt ny i Norge. Sto sine første måneder som utstillingsbil på Autozentrum.

Har gjort noen små mods på den, som for eks. skiftet alle (18 lyspærer) interiørlysene til led. I tillegg er angeleyes og skiltlys skiftet til led.

Har også byttet til titangrill, og 4.8is potter.

Holder på tiden på med utskifting av alle hjul.. Har nå 18" på vinter, og 20" på sommer. Blir snart 20" vinter, og 22" på sommer.

I tillegg blir det nok en liten senk til sommeren, for å få mer helhet på bilen med 22".

Noen andre på forumet med E70?..

b7keaazio19jrhlcvwi8.jpg

n7jrb0502997xwfy6nl0.jpg

nurtyqa2ww9z3s6whx23.jpg

y2qphc863yxj7n92l0dz.jpg

Byttet ut til led i angeleyes..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 2 months later...

Ikke sett denne tråden før, men slenger meg på nå.

Hatt min E53 4,4i siden august 2009, ikke hatt et eneste problem med den. Planen er å bytte inn til E70 om 2-3 år, men kommer vi over en svart E70 med V8-motor og riktig utstyr/interiør tidligere så er det stor sjans for at vi slår til. Er ikke så mange av dem i Norge desverre.

Solfilm kommer i løpet av høsten, ikke fått time enda.

Et par bilder av kjerra:

2axtd9drq48bsy4wbx2o.jpg

j7w2wpx253uj7gfhmy8h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...