Ron Jeremy Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Noen spørsmål:Noen som har ettermontert angel eyes på sin E53? Ser du får men uten xenon, ser og at xenon kan flyttes over på noen. Noen som har gjort dette? Evnt. bare montere CCFL ringer? Noen som har montert LED baklykter er dem av bra kvalitet gode lys? Post gjerne bilder av lyktene! Har sett bilder og flere tråder om det du etterspør på X5world.com. Søk der så tenker jeg du blir litt klokere, er ikke mye info om E53 her inne er jeg redd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hvordan går det med handel, Ron? har det kokt ut i grøten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Hvordan går det med handel, Ron? har det kokt ut i grøten? Nja, grøten føltes mer halvkokt for å si det slik, eller umoden... Litt usikker på enkelte ting, noe som gjorde at jeg stod denne over. Så får se hva som skjer utover våren, jeg har på ingen måte lagt vekk E53 prosjektet/tanken! Fremdeles happy med din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ja, det vel fornuftig. ikke vits å ta det første og beste. Bra du ikke har lagt det vekk da:-) Ja jeg er meget fornøyd, tror det skal bli vanskelig å sette seg ned på veien igjen. Kanskje det blir facelift neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Ja, her er min stolthet. 2004 mod 3.0 D med 22", fargende ruter krom nyrer og hvite led lys i angel ringene og speilhusene samt i kupen. img]http://images.bimmers.no/files/aadkq1a5qybiqvcuy628.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olav78 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Ser denne tråden er for E53, men siden jeg ikke finner noen E70 tråd, slenger jeg meg på denne. Kjører rundt i en X5 E70, 2007 mod. med bortimot alt utstyr. Kjøpte den i høst, og bilen er kjøpt ny i Norge. Sto sine første måneder som utstillingsbil på Autozentrum. Har gjort noen små mods på den, som for eks. skiftet alle (18 lyspærer) interiørlysene til led. I tillegg er angeleyes og skiltlys skiftet til led. Har også byttet til titangrill, og 4.8is potter. Holder på tiden på med utskifting av alle hjul.. Har nå 18" på vinter, og 20" på sommer. Blir snart 20" vinter, og 22" på sommer. I tillegg blir det non en liten senk til sommeren, for å få mer helhet på bilen med 22". Noen andre på forumet med E70?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olav78 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Ser denne tråden er for E53, men siden jeg ikke finner noen E70 tråd, slenger jeg meg på denne. Kjører rundt i en X5 E70, 2007 mod. med bortimot alt utstyr. Kjøpte den i høst, og bilen er kjøpt ny i Norge. Sto sine første måneder som utstillingsbil på Autozentrum. Har gjort noen små mods på den, som for eks. skiftet alle (18 lyspærer) interiørlysene til led. I tillegg er angeleyes og skiltlys skiftet til led. Har også byttet til titangrill, og 4.8is potter. Holder på tiden på med utskifting av alle hjul.. Har nå 18" på vinter, og 20" på sommer. Blir snart 20" vinter, og 22" på sommer. I tillegg blir det nok en liten senk til sommeren, for å få mer helhet på bilen med 22". Noen andre på forumet med E70?.. Byttet ut til led i angeleyes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 E70 er en lekker bil, gratulerer til dere begge! Morsomt å sett bilder av interiøret mht bytte ifra vanlig pære til LED. Hint hint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Da har det blitt noen mods på bilen siden sist.. se link: viewtopic.php?f=6&t=153090 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Lækkert !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Ikke sett denne tråden før, men slenger meg på nå. Hatt min E53 4,4i siden august 2009, ikke hatt et eneste problem med den. Planen er å bytte inn til E70 om 2-3 år, men kommer vi over en svart E70 med V8-motor og riktig utstyr/interiør tidligere så er det stor sjans for at vi slår til. Er ikke så mange av dem i Norge desverre. Solfilm kommer i løpet av høsten, ikke fått time enda. Et par bilder av kjerra: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå