Otis Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hallo folkens! Har kjøpt min første BMW , for 16 dager siden, og er ganske fornøyd. Har hatt lyst på en E39 med facelift i noen år nå.... Motoren kunne riktignok ha vært litt sprekere, men antar at det løser ved en mindre korrigering av styreenheten, uttpå sommeren..... Ellers så er bilen høvelig bra å se på, noe slitt lakk på panser, men ellers meget bra i lakken. Innvendig er den veldig bra, ingen eller på riper i deksel, (deksel rundt girspaken er ripet litt) og setene er meget pene. Det ble en 520d, da en 530d er for dyr, likeså med en 525d. Kjøpte også touring, da det er antatt at kona skal kalve i løpet av 1-2 år. Har såklart noen tanker om bilen må forandres litt på, men det kommer nok til å ta tid, og vil bli gjort diskrè, ingenting flashy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Bilder? Gratulerer med første BMW, E39 er pene biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hmmm, har nå prøvd å legge ved bilder, men det skjer ikke når jeg trykker "ok". På forhåndsvisning virker det helt fint... Kan noen fortelle hvordan det gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Husket å kopiere linken og lime den inn i innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Fikk det til nå, men har ikke redigert vekk skilt nummeret mitt.... Kanskje litt dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Tok vekk bildene igjen, får editere dem, og legge dem inn når skilt nummeret er vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuroraDriver Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 da det er antatt at kona skal kalve i løpet av 1-2 år. Haha, tipper jeg hadde blitt kverka hvis jeg hadde sagt det der til det andre kjønnet. Gief pix though. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Skal fikse bilder i kveld! Så får dere se gliset mitt (Altså bilen min) Ang. å kalve, så er jo det som er vanlig Si det som det er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Gratulerer med ny bil. Dette er gode biler som du vil få mye glede av. Gjerrig på dieselen er de også. Hatt min i 18 mnd nå og gleder meg til hver gang jeg skal ut og kjøre. Er kjempefornøyd og angrer ikke et sekund. Blir trist å selge den når tiden er moden for det. Hiv ut noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Har nå prøvd å legge ut bilder, men det der fa... fotobøkket klusser med bilder som jeg har lastet opp og slettet kontra de bildene jeg egentlig vil bruke.... For prøve i morgen på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Der har vi det endelig, nå funka fotobøkket.komm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå