Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet... Måtte det skje et eller annet med han som rettferdiggjør at hans handlinger. Saken mot han er henlagt pga intet straffbart forhold anses bevist. Hadde ikke blitt lei meg om en lastebil hadde sneia borti han, for å si det slik.

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skulle nesten ha scannet inn brevet fra politiet og sendt det til alle vennene hans på facebook... Det er langt i fra sikkert at de vet hva slags ostepikk de har med å gjøre.

Skrevet

Sier bare en ting. Gjør det! Om du klarer å fucke 10 venner for han mtp brevet er det 10 ganger bedre en å ikke ha gjort det. Er bare å legge sjela si i å ødelegge livet til sånne som han her...!

Skrevet
Skulle nesten ha scannet inn brevet fra politiet og sendt det til alle vennene hans på facebook... Det er langt i fra sikkert at de vet hva slags ostepikk de har med å gjøre.

Ingen dum idé. Berre å legge sjela si i å øydelegge for han. Slike idiotar fortjenar ikkje betre!

Skrevet

kan du ikke lage en sånn "Hat" side på fb da ? legge ut bilde av "ostepikken" og scanne inn brevet fra politiet samt link til denne siden ?

Skrevet

Bare så det er sagt, så har psykologen du finner gå google som heter HPK [navn redigert bort av admin] ingenting med dette å gjøre, men fikk riktignok frastjålet identiteten sin i forbindelse med dette...

Skrevet
Bare så det er sagt, så har psykologen du finner gå google som heter HPK [navn redigert bort av admin] ingenting med dette å gjøre, men fikk riktignok frastjålet identiteten sin i forbindelse med dette...

Er han luringen som det var lagt ut facebook link til psykolog da? Men i allfall så er sånt ufattelig irriterende og fustrerende. Jeg kan ærlig si at hadde dette skjedd meg så hadde jeg uten tvil samlet noen kamerater og avlagt vedkommende en liten visit en sen kveld. Jeg er i grunn ikke noen sånn bråketype men hadde noen lurt meg for 50 000 kr så skulle jeg heller ha vurderet å la prinsippene fare. Frekke jævler som fortjener ikke annet en skambank, god gammaldags grisejuling så de hoster blod og spytter tenner. Skikkelig solid og grov legemsbeskadigelse :evil:

Og ja! Til og med i Norge er tilstandene blitt så ille at man må låse husdører om dagen og lukke takluker på bilene. Mye takket være alt det søppel-pakket som har kommet fra østeuropa de siste åra :x Et eksempel på det er her hvor jeg bor, et rolig byggefelt fra 80 åra hvor de fleste naboene er godt etablerete mennesker som har unnet seg biler av helt grei standard som stadig står i oppkjørsler og garasjeåpninger dagtid. For en liten periode siden så blei det av flere i område her observert en bil som kjørte rundt og fotograferte biler og garasjer, deriblandt jeg så denne bilen. En tidlig 90-talls sort MB S-klasse med Polske skilter sklei til stadighet forbi og hadde flere stopp nedover gata. Så skjedde det! En kar i området opplevde innbrudd i garasjen og innbruddsforsøk i hans Porsche Cayenne, bilen fikk de ikke med seg men sommehjula som lå i garsjen for vintern og en påhengsmotor forsvant. Bare dager etterpå så våkner en famile ikke langt ifra av at glassruta ved siden av inngangsdøra er på skikkelig Olsenbanden vis skåret hull i og døren åpnet og nøkklene samt dems nesten nye XC70 er borte fra garasjen. Enden på visa er at Politiet i Oslo får tak i gjengen med 4 polakker på 25-30 år, Volvoen blir funnet i Oslo mens Cayennehjula og båtmotoren er over alle hauger.

Under etterforskningen så går Politiet gjennom alle bilder skurkene har tatt og tar kontakt med de aktuelle personer som har fått bil og garasje fotorafert, og gjett om jeg fikk telefon fra Politiet da? Å jada, begge bilene mine var blitt knipset der de sto oppstilt forran garasjen! Så si nærmere 100 forskjellige biler, garasjer og hus var blitt fotografert her i området.

Så der kan man se at man er fankenmeg ikke trygg noen plass, verken ved bilkjøp eller ved å ha bilene stående på egen eiendom! Respekten for andres eiendom er på ett bunnnivå [-X

Skrevet

Nei, han er ikke psykolog. Han har bare brukt navnet til den kjente psykologen i Oslo, som går under samme navn.

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...