Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikke noe vondt ment om noen men om man drar ned til polen eller andre land så kan du fort bli lurt så det holder.....Kjenner en gal mann som sender veteranbiler ned dit og dem er fine når dem kommer tilbake ,han har sine på et Benz verksted selv om han har Bentley/RR og sånne typer biler. :roll:

Skrevet
Ikke noe vondt ment om noen men om man drar ned til polen eller andre land så kan du fort bli lurt så det holder.....Kjenner en gal mann som sender veteranbiler ned dit og dem er fine når dem kommer tilbake ,han har sine på et Benz verksted selv om han har Bentley/RR og sånne typer biler. :roll:

Det er ikke et poeng å dvele ved dette, men jeg tror faktisk ikke at folk flest blir mer lurt i Polen enn i f.eks Norge. Hva får deg til å tro at nordmenn ikke lurer hverandre (og andre) mer enn polakkene gjør ?... :?

Skrevet

var noen polakker her å malte huset til fattern i sommer. da dem så e30 prosjektet mitt blei dem helt på tuppa å fant fram masse nettsider og at den kunne blir ombygget til m3 for 30000 der nede. visste ikke helt om det var noe å stole på så feiga ut, men dæven å billig det var der nede.

Skrevet

For å si det sånn, så blir de fleste svindlet her i norge også. Mange som er uvitende og da får herrene bak jobben godt betalt. Dette vet jeg godt om, har vært i ett firma der de drev på med dette. Og jeg vet om andre firmaer....

Men det er derfor eg spør her på forumet om noen som vet om noen firmaer osv.

Hvis det ikke kom godt nok frem; jeg vil helst bruke ett firma noen har god erfaring med :P

Derfor tar jeg imot tips osv, og så kan jeg forhøre meg med de jeg kjenner fra Polen.

Skrevet
GOD JUL

Takk... og god jul til deg også. At folk er fattigere enn deg betyr ikke automatisk at de er noen banditter. Det er lov til å prøve seg... og at nordmenn er naive når det gjelder penger og forretninger er en kjent sak i f.eks Danmark også. Det jeg imidlertid ikke liker er at de samme nordmennene tror at alle andre er noen banditter bare fordi de ikke selv forstår at ikke alle har det like godt som de fleste i Norge. I resten av verden må man faktisk være litt våken og passe på seg selv... og det gjelder ikke kun i Polen.

Skrevet

Har sett ett par ganger at dersom det er rust på bilene som sendes nedover, så kommer de opp igjen med fint utført arbeid, og lite å sette fingeren på.

Etter kun et par måneder har rusta desverre boblet frem igjen.

Men billig er det absolutt ja!

Som nevnt tidligere i tråden her, så er det helt sikkert både skikkelige karosserimakere, og skikkelige luringer i Polen, sånn som i Norge.

Men så klart er det jo mye enklere å slippe unna med dårlig grunnarbeid dersom jobben blir utført i Polen!

Kommer liksom ikke langt med reklamasjon eller TV2 hjelper deg da gitt!

Skrevet
Få en lakkerer til å lakke bilen SVART, ca 15000 inkl lakk

Bør han ikke få lov til å bestemme fargen selv?:)

Hehe... Ja der kom den :P

Skrevet

Billigste/mest lønnsomme, må vel være og sende en kopi av vognkortet til det aktuelle verkstedet der nede, ringe forsikrings selskapet og tegne tyveriforsikring.

Jekk en øl og vent....

Skrevet

Denne har vært en liten tur i polen. Se spesielt på side to.

Er en mann her i distriktet som ofte sender biler ned (mest 240Z), for og få de totalt renovert tilbake igjen.

Skrevet
Denne har vært en liten tur i polen. Se spesielt på side to.

Er en mann her i distriktet som ofte sender biler ned (mest 240Z), for og få de totalt renovert tilbake igjen.

Kom meg ikke inn på den linken jeg nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...