Gå til innhold

Min 323ci. Solgt.

Ostnes
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte bakluka på GS bildeler, og har hatt den liggende siden april :?

LED baklys kommer engang, men har ikke sansen for AE så det kommer nok aldri :) Og tusen takk for linken til innsug for info om det der har jeg leita lenge etter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette så bra ut :D

eneste var at den bakluka virket ikke 100% i alle kanter. Hvordan ble det før/etter baklukeskift kun mtp passform? litt kjipt å kjøpe original csl luke bare fordi man vil ha det 100% og ikke 93% :P

Ang. AE, så har jeg heller aldri klart å bestemme meg. Det kan se bra ut på andre biler, men usikker på om jeg ville vært fornløyd med det på min.. Lurt på det i 1 år snart. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte ikke låsen så luka ligger bare nedpå på bildene, og ledninga til lås og lys ligger imellom.Det ser ut som 'glisene' er ujevne, men det er bare bildet som lyver heldigvis :) . AE er ikke originalt på min, dermed kommer det aldri heller. Skal heller ikke ha xenon i sprederne.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Takktakk :) Passformen var passe bra, men glassfiber er litt tykkere enn stål så det måtte kuttes og slipes litt enkelte plasser.. Det værste var nøkkellåsen.. Den var det litt makk med, men ikke mye heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Synst BBS'ene tar seg bra ut i snøen, bare så synd dekkene ikke fungerer på glatta.. Blei stående slik da jeg skulle prøve å få bilen opp i garasja i går kveld.. :)

IMG_3833.jpg

Noen som har en M-tech 2 bakfanger til salgs btw? Haster litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble lekkert dette! Digg bakluke! kan ikke st-import ta inn mtech2 bakfanger da? hehe ja litt kjipt med snø igår. har lagt om til vinter hjula i helga ;) skulle til loen.

Si ifra om du vet om noen som vil ha seg en e46ci 318!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...