babjorn Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ja er jo et + for dem som tror dem blir tøffere/bad boys
Lars89 Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Er jo mer en personundersøkelse det her da. Hvilken type bil de kjører kommer jo an på sosial status og økonomi. Da e det dessvere mange tullinger som ender opp med BMW og AUDA. Bilen gjør jo bare som den får beskjed om...
336mik Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Er ikke bmw sjåfører som er værstinger,det er alle andre som er kyllinger. Forøvrig ønsker jeg meg at folk skal lære seg å kjøre bil til jul.
Mr.Silver Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Er ikke bmw sjåfører som er værstinger,det er alle andre som er kyllinger.Forøvrig ønsker jeg meg at folk skal lære seg å kjøre bil til jul. Enig med deg på den her
Dirty Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 men er noe med bmwn, får en annen kjørestil i bmwn en i arbeidsbilen. så er nok noe sant i det de skriver i media
Kobar Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 på fifth gear igår presterte dem å kalle BMW for en "bil som har mistet særpreget di siste årene" og kalte den mindre ekslusiv... wtf?!? synes nå BMW lager vell så bra biler som MB som forøvrig kom foran BMW på den "testen" dem hadde gjort!
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 men er noe med bmwn, får en annen kjørestil i bmwn en i arbeidsbilen. så er nok noe sant i det de skriver i media Det gjør ikke jeg.. Hiacen får kjørt seg mer enn bmw'n!
Gjest Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Hehe.. BMW sjåfører kjører hardt.. det er ingen tvil om det:p Spesielt visst jeg kjører i tunnellene (med lange fine 2felts oppoverbakker) kommer det en BMW så kommer den i 100+
Fredrik Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 på fifth gear igår presterte dem å kalle BMW for en "bil som har mistet særpreget di siste årene" og kalte den mindre ekslusiv... wtf?!? synes nå BMW lager vell så bra biler som MB som forøvrig kom foran BMW på den "testen" dem hadde gjort! Det er ikke kvaliteten de fokuserte på, men derimot mindre eksklusiv i betydningen av at det er mange BMW´er på veiene i forhold til f.eks Ferrari. Jeg mener at Fifth Gear har et poeng... da jeg kjøpte min første BMW i 1988 var det langt færre BMW´er på veiene og selv med en et år gammel standard E30 320i fikk man faktisk litt oppmerksomhet... slik er det ikke nå. Ellers tror jeg den aktuelle statistikken rammer et ømt punkt for mange unge BMW eiere... de vet som alle andre at alt for mange unge BMW eiere (og sikkert noen eldre også) dessverre ikke vet hvordan man skal oppføre seg i trafikken. Når dette er nevnt tror jeg ikke at samtlige unge BMW eiere hører til i den kategorien... noen vet hvordan de skal oppføre seg, men lar seg lett påvirke av hvordan andre generelt oppfører seg og kjører bil. Dette er en naturlig del av det å være ung... gruppementaliteten er svært stor og man blir derfor lett påvirket av andre. Det er derfor myndighetene er så fokusert på holdningsskapende kampanjer når det gjelder unge sjåfører.
Der Barockengel Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Det er ikke kvaliteten de fokuserte på, men derimot mindre eksklusiv i betydningen av at det er mange BMW´er på veiene i forhold til f.eks Ferrari. Jeg mener at Fifth Gear har et poeng... da jeg kjøpte min første BMW i 1988 var det langt færre BMW´er på veiene og selv med en et år gammel standard E30 320i fikk man faktisk litt oppmerksomhet... slik er det ikke nå. Jeg mener også de har et poeng. Skal tro hva man må kjøre for å få den samme oppmerksomheten i dag som Fredrik snakker om BMW gav i 1988... Alfa Romeo?
Der Barockengel Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 men er noe med bmwn, får en annen kjørestil i bmwn en i arbeidsbilen. så er nok noe sant i det de skriver i media Det gjør ikke jeg.. Hiacen får kjørt seg mer enn bmw'n! Interessant tanke. Skal tro om BMW-eiere generelt kjører arbeidsbilen sin mer aggressivt enn andre - eller ikke.
Hedfelt Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Slike undersøkelser som dette understreker kun hvor politiske visse informasjonsytere her i landet er. Slike undersøkelser bør ha en nøytral vinkling og omfatte så mye fastslått informasjon som mulig. Hvordan i all verden kan de ha belegg for å hevde at bmw eiere synes det er greit å snyte på skatten f. eks? Her lukter det jantelov og sosialisme på lang vei. Men er vel det man får igjen ved å la korrupte arbeiderpartipolitikere besnære alt med sin ignoranthet og kommunistiske drøm. TNS gallup ta dere en bolle og få dere en skikkelig jobb hah..
Hawkon88 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 jeg betviler hvertfall at så mye som 1/4 del av alle bmw eiere jobber svart, eller har fått utført arbeidsvart. det er to VIDT forsjellige ting å utføre handling, som å tolerere den. feks: min far blir ikke sur fordi jeg sladder litt i ny og ne, kor lenge det skjer med en visskontroll og med lav risiko. men han gjør det aldri selv. jeg tolererer at andre blir voldelige, dersom de har en grunn for det. (god grunn) men jeg har selv blitt slått (blind voldm ingenting kritisk), og moralen var framdeles like sterk i meg, om at jeg selv ikke vil ta del i voldelige handlinger.. nå jobber jeg en del svart, har fått utført arbeid svart. kjører generelt litt over fartsgrensen, og har bmw..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå