Z1 Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 815340.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 heh det merkes på forsikringen også det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Hvor lang kjørelengde har BMW eiere i forhold til Suzuki eiere f.eks? De fleste som kjører BMW bruker bilene og er glade i å kjøre, da øker også risikoen for å komme i uheldige situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Og så kjører dem med litt mere åpning på gass sp jelet å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Det er bare dritt om BMW i alle aviser, er litt plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 ikkje irriterende, er jo posetivt, Bmw = Masse gamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Og som vanlig brukes statestikk til å vri sannheten til å passe en journalist syn på verden: Så lenge det er snakk om hvor mange ulykker bilene er involvert i, og ikke skyld i, så er det mildt sagt rom for et annet utfall. Er selv en del av statestikken, men det fordi jeg 100% uforskyldt ble påkjørt! Er uansett sterk i troen på at Audi snart går forbi på denne skalaen, er ihvertfall Audisjåfører som klart utmerker seg som generelt sett de største drittsekkene ute på veien blant andre trafikanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Om dere ser rundt dere når dere er ute og kjører så ser dere mange BMW er og det er vel noen som jobber i media som ikke liker da dem er missunelie-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Tror ikke kjørestilen min hadde endra seg så mye bak rattet på en Saab eller Lada sånn sett. Har det bare mer moro med en BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 "Saab regnes for øvrig som helt i grenseland til å få betegnelsen statusbil." Jeg kan hvertfall ikke si meg enig i den uttalelsen. Saab, i mine øyne, stiller like høy som en renult av samme årsmodell.. Jeg må ellers si meg helt enig i argumentet til Esveen. Selvfølgelig øker risikoen for ulykke PER BIL, når de gjennomgående har desidert flest tilbakelagte km. og angående "drittsekker" så syns ikke jeg det er så gale egentlig.. eneste er de som skal aboslutt lengst mulig fram, og forbi 2biler mer enn hva som ville vært mest effektivt i køsammenhengen, for å komme hjem 4sek før, og senker farten til alle i køen videre bakover med 15kmt neste minuttet.. syns også forøvrig at det er interessant at mercedes er plassert i bunn på listen, men uten prosent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Ha-ha! Synes dette var morsomt jeg! Det innlegget påvirker hverdagen min tiddelisquad og viser at Mercedes kolliderer like mye (og de vil jeg tippe har færre ferske sjåfører enn BMW). Gjør jo lesningen litt mer interressant at det er et premium-merke som omtales og ikke noe japsesaker, men de kunne gjerne tatt med aldersinndeling på ulykkessjåførene. Og jeg hadde sansen for dette: "De beholder gjerne penger de finner, de kjører gjerne for fort, de sniker på trikken og synes ikke det er så ille å snyte litt på skatten". Passer alt sammen, - bortsett fra at jeg ikke tør å snike på trikken og ikke liker tanken på å bli skjønnslignet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 dette er såååå repppooooooossst! hvem bryr seg? selg bilen om det plager deg at vi med bmw har litt "dårlig rykte". drita lei av diskusjoner om akkurat dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 De beholder gjerne penger de finner, de kjører gjerne for fort, de sniker på trikken og synes ikke det er så ille å snyte litt på skatten haha rimelig bra,eneste jeg passer inn her er å kjøre litt over fartsgrensa (som di fleste gjør hvis dem ikke kjører langt under) Har faktisk aldri tatt trikken Lurer på hvor dem har tatt denne testen å aldersgruppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 jeg snyter gjerne på skatten, får gjerne folk til og pusse opp hjemme hos meg svart osv. tar gjerne pirat taxi hjem fra byen(om det er norske ungdommer) mange BMW eiere tjener greit og betaler nok skatt til noe vi får minimalt igjen av. Er skjøl så jævlig lei av og måtte jobbe døgnet rundt for å delta i at arbeidskye svin skal få trygda si, 38 prosent skatt er sure/mye penger hver måned Men disse diskusjonene om at BMW eiere bulker og kjører for fort blir for teit. Er ingenting og henge seg opp i, en person som kjører 40 50 tusen km i året blir strax en risiko person på veien om han kjører bmw eller opel, men de fleste med en vanlig bil legger ikke så mange mil bak seg hvert år uansett, så det er mye derfor Audi Merc og BMW eiere blir trekt fram hele tia, de som er mye på veien mye kjører komfort biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Stemmer nok ganske bra det der, bortsett fra at jeg ikke sniker i noen kø noensteder.. Jeg synes det er påfallende at de dyre premiummerkene "topper" listene. J-j-j-jantelov? Kan det være at de som kjøper premiummerker setter bilen litt høyere i verdi? Og/eller har ekstra godt med penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå