Rayman Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Dette må være det styggeste interiøre jeg har sett i en BMW noensinne Her må bmw designere ha hatt seg en skarp en http://www.finn.no/finn/completeviewima ... =Minibilde
bad_ip Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Det står bmw individual... er det ikke da kjøper som valgte dette ?
wagon Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Hadde bilen enda vært knall blå utvendig så kanskje... jeg sa kanskje vært tøft
///NJD Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Hadde vært kult på feks. en estorilblå bil, men sølv?? Halloooooooooo??? Tre interiøret i tilegg var ultra styggt
AuroraDriver Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Nevnte det faktisk i tråden min http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... c&start=15 Men det der skjærte rett igjennom øyene, fyren / dama skulle ha vært skutt. Så en gang en hvit Ford Capri MK III med rødt interiør, denne blåfargen var faktisk hakket verre.
Ørjan^^ Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 aahhh, snakker om folk som blir bilsyk.. hadde spydd før jeg hadde satt meg inn i den bilen
Superbeetle Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Det kunne jo gått an hvis interiørlistene var i samme farge som bilen eller noe.. Eller egentlig ikke Skulle likt å vite hva han tenkte han som kjøpte denne bilen og syntes det var en bra kombinasjon. Lurer på om forhandleren tror det blir en lettsolgt bil.. Hadde nesten vært bedre om det var knall rødt eller gult..
AuroraDriver Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Bilen er praktisk talt den samme som jeg har vært og sett på. Selv om sort kanskje hadde vært penere, så er ikke grått så veldig ille. http://www.finn.no/finn/completeviewima ... =Minibilde Tror forhandleren fikk solgt en fet bil til kunden, må være den eneste grunnen til at han tok inn den der forferdelige bmw'en.
hylle Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Interiøret var pent det.. bare feil farge!!
Rayman Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Den siste der var jo slettes ikke galen den, grå bil og grått interiør er fint de, eneste de trefarga listene haddde sikkert tatt seg bedre ut i alu eller svart
Scampi Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Nuvel, har sett mye verre enn dette...bla. en del polakkbygg. De gutta der nede har jo doktorgrad i...ja...det er ikke harry engang, det er en egen stil.
Lars89 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Er en del ideer som burde blitt inni kundens hode ....
Mr.Silver Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 tydeligvis en del folk som har tatt noe de ikke har tålt..
Fredrik Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Nå er det jo ikke BMW´s designere som har bestemt at bilene skal ha disse forferdelige interiørfargene. Standardfargene er fargene BMW´s designere har bestemt at bilene skal ha... og de er som regel ganske harmonisk sammensatt. Individualprogrammet er en mulighet for kreative sjeler til selv å komponere ulike fargesammensetninger/kvaliteter... og resultatet er ofte deretter (som vi ser på bildene). Så det må være nybilkjøpere som har vært på fylla da de bestilte bilene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå