LHrightye39 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Hei! Lurer på om begge skruene på de Hella faceliftlyktene jeg kjøpte på Koed er høydejustering, eller er en høydejustering og en sidejustering? Syntes langlysa med xenon ikke lyste etter forventningene!
EBørøsund Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 En til høyde og en til sideveies mener jeg at det skal være ja.
tomerikk Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Høyde og side ja. De har ett noe kort og bredt lysbilde, men du må huske på att de er konstruert for halogen pære som har mye mindre lysutbytte. Xenon har heller ikke full efekt før det har lyst noen sekunder.
LHrightye39 Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Høyde og side ja. De har ett noe kort og bredt lysbilde, men du må huske på att de er konstruert for halogen pære som har mye mindre lysutbytte. Xenon har heller ikke full efekt før det har lyst noen sekunder. Så jeg ville fått mye bedre lys med xenonlyskaster? Men er det sånn at lykta skal justeres noe opp når jeg har satt i xenonlys? Syntes alt virka som det lyste lenger ned?
tomerikk Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Ja du kan og skal justere de til riktig høyde. når du kjøper lyktene er de justert veldig lavt. Det er ingen forskjell om du kjøper xenon lykter, begge bruker halogen til fjernlys orginalt.
Otis Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Som en liten tilleggsopplysning, så kan jeg nevne det at det faktisk er slike skruer på originale xenon- Hella lykter.
Haug530D Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Jeg har Xenon facelift lykter fra Hella, synes det lyser dårlig på Xenonen, ca 20 meter kanskje foran bilen, må vel stille de litt opp da vel?
tomerikk Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Ta en lysjustering, er du naf medlem får du det gratis der.
LHrightye39 Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Lyktene mine er justert hos et lokalt verksted med riktig utstyr, men dette var med halogenpærer! Bør jeg justere på nytt når jeg har montert xenon?
todleif Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Lyktene mine er justert hos et lokalt verksted med riktig utstyr, men dette var med halogenpærer! Bør jeg justere på nytt når jeg har montert xenon? Ja, når eg monterte xenon i fjernlysa mine, måtte eg justere dei på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå