Gå til innhold

mens vi venter på sommeren

Kristian
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjekt å vite hvordan bilen blir brukt for evt kjøper da ;)

Tåler ikke en M3 såpass, kan den jaggu kastet på dynga. Da er det rett og slett søppel. Biler er til for å brukes litt da.

Skulle jeg handlet denne bilen, noe som frister, så hadde dette for meg dratt opp. Rå lyd!

Kristian:Ang kvalitet på filmer på youtube. Du får bra kvalitet der også, er bare avhengig av hvor stor filen du laster opp er det. Legger du ut en film med HD kvalitet, så kan du kjøre i "vis i høyoppløsning" eller hva det står nedi høyre hjørne under filmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å vite hvordan bilen blir brukt for evt kjøper da ;)

Tåler ikke en M3 såpass, kan den jaggu kastet på dynga. Da er det rett og slett søppel. Biler er til for å brukes litt da.

Skulle jeg handlet denne bilen, noe som frister, så hadde dette for meg dratt opp. Rå lyd!

Kristian:Ang kvalitet på filmer på youtube. Du får bra kvalitet der også, er bare avhengig av hvor stor filen du laster opp er det. Legger du ut en film med HD kvalitet, så kan du kjøre i "vis i høyoppløsning" eller hva det står nedi høyre hjørne under filmen. :)

Ikke kom å si at en M3 ikke blir slitt av burning.

Mer unødvendig slitasje på drivverk og dekk, skal man lete lenge etter.

Det gir også en liten ide om hvordan lakken ser ut i området rundt bakhjulene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart en bil blir mer slitt av spinning og herjing, men noen biler er mer bygd for dette, dermed vil noen biler være mer motstandsdyktige enn andre...

Ikke det at en m3 er bygd spesifik for burning og herjing, men den er bygd for å takle banekjøring og lignende...

Når alt kommer til alt så er det vedlikeholdet som avgjør om en bil tåler bruken eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, like morsomt hver gang en legger ut en liten snutt med spinning;)

noen syns det kan være litt underholdende å se på, mens andre omtrent for tunga i vrangstrupen;)

og om det er noe som skulle bli merkbart slitt på drivlinje eller lakk, så blir det selvfølgelig utbedret;) er ikke værre enn det!

men drivlinjen og gir på en m3 er godt dimensjonert, og tåler mye juling. så er ikke så veldig bekymret, selv om jeg har tatt ett par piruetter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...