EirikL Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Heter ikke tråden "Bilder & filmer/ Show off? Det er da lov å ha det litt morsomt. Så kan vi jo diskutere hva som er morsomt. Personlig er jeg ikke fan av spinning, men what the hell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Kjekt å vite hvordan bilen blir brukt for evt kjøper da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Ingen som liker vinteren? Jo, vinter er kjempe. Men trenger mer snø!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Vinteren er fin den eneste er den forbanna saltingen etter veiene som plager meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Kjekt å vite hvordan bilen blir brukt for evt kjøper da Tåler ikke en M3 såpass, kan den jaggu kastet på dynga. Da er det rett og slett søppel. Biler er til for å brukes litt da. Skulle jeg handlet denne bilen, noe som frister, så hadde dette for meg dratt opp. Rå lyd! Kristian:Ang kvalitet på filmer på youtube. Du får bra kvalitet der også, er bare avhengig av hvor stor filen du laster opp er det. Legger du ut en film med HD kvalitet, så kan du kjøre i "vis i høyoppløsning" eller hva det står nedi høyre hjørne under filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Kjekt å vite hvordan bilen blir brukt for evt kjøper da Tåler ikke en M3 såpass, kan den jaggu kastet på dynga. Da er det rett og slett søppel. Biler er til for å brukes litt da. Skulle jeg handlet denne bilen, noe som frister, så hadde dette for meg dratt opp. Rå lyd! Kristian:Ang kvalitet på filmer på youtube. Du får bra kvalitet der også, er bare avhengig av hvor stor filen du laster opp er det. Legger du ut en film med HD kvalitet, så kan du kjøre i "vis i høyoppløsning" eller hva det står nedi høyre hjørne under filmen. Ikke kom å si at en M3 ikke blir slitt av burning. Mer unødvendig slitasje på drivverk og dekk, skal man lete lenge etter. Det gir også en liten ide om hvordan lakken ser ut i området rundt bakhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 klart en bil blir mer slitt av spinning og herjing, men noen biler er mer bygd for dette, dermed vil noen biler være mer motstandsdyktige enn andre... Ikke det at en m3 er bygd spesifik for burning og herjing, men den er bygd for å takle banekjøring og lignende... Når alt kommer til alt så er det vedlikeholdet som avgjør om en bil tåler bruken eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Ingen som liker vinteren? Jo, vinter er kjempe. Men trenger mer snø!! MYE snø her ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 hehe, like morsomt hver gang en legger ut en liten snutt med spinning;) noen syns det kan være litt underholdende å se på, mens andre omtrent for tunga i vrangstrupen;) og om det er noe som skulle bli merkbart slitt på drivlinje eller lakk, så blir det selvfølgelig utbedret;) er ikke værre enn det! men drivlinjen og gir på en m3 er godt dimensjonert, og tåler mye juling. så er ikke så veldig bekymret, selv om jeg har tatt ett par piruetter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 takk for tipset mAZE! er bare filmet med mobil kamera, men var grei kvalitet på pc'n. får ordne en skikkelig film til våren med bedre utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 men vi har jo vinterbiler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Kan ikke annet enn å synes at å legge ut en snutt på et par minutter hvor du spøler er noe annet enn utrolig harry og veldig fjortiss. min mening,each to his own. bare fordi du ikke har kontroll når du spinner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Kan jo beggynde å lure da hehe nei, en må tåle att biler blir brukt syns nå spinning er litt av hverdagen på sommeren jeg da :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Gleder meg allerede til våren. Har så vondt av bilen når den kjøres på vinterunderlag. Rister faen meg i alt når det er vaskebrettføre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Gleder meg allerede til våren. Har så vondt av bilen når den kjøres på vinterunderlag. Rister faen meg i alt når det er vaskebrettføre! +1 her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå