ShellMotul Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 destroy: lykke til med å få det ut så lett ut på e28 Hehe enig. Jeg driev på 3 kvelder med å bytte traversforingene på min E28. De ville rett og slett ikke ut, jeg festa en jekkestropp over en 48mm pipe som jeg la over traversforingen, og jekka opp med en garasjejekk som løfter 2,5tonn. Og selv ikke når jeg sto på stanga til jekken ville foringa ut, så jeg måtte gjøre det nitidige arbeidet med å sage et spor i traversforingen slik at den kunne klemmes litt inn.
Oscillo Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Jeg brukte en 2-armet avtrekker fra biltema (20-340 eller 20-341), en 12mm gjengestang, et par muttere og en passende plate på størrelse med foringen for å få dratt foringen ut. For å få i den nye foringen brukte jeg gjengestanga med boltfestet under baksetet som mothold.
kje Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Dette var førsteklasses lesestoff for en som sliter med å få ut traversen All hjertens takk!!
destroyy Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 destroy: lykke til med å få det ut så lett ut på e28 Hehe enig. Jeg driev på 3 kvelder med å bytte traversforingene på min E28. De ville rett og slett ikke ut, jeg festa en jekkestropp over en 48mm pipe som jeg la over traversforingen, og jekka opp med en garasjejekk som løfter 2,5tonn. Og selv ikke når jeg sto på stanga til jekken ville foringa ut, så jeg måtte gjøre det nitidige arbeidet med å sage et spor i traversforingen slik at den kunne klemmes litt inn. Ser ikke problemet... ned med bakstillinga..... brenn ut og inn med ny... Gjort på noen timer
bjalle Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Zalo er det beste smøremiddel på gummiforinger,men powerflex tåler sikkert kobberpastan.
Kristiansan'årn Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 vil bumpe denne slik at de som har laget denne kan slenge inn bildene som er borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå