Gå til innhold

Wunderbaum

T-Bag
 Share

er det harry med wunderbaum i innerspeil?  

71 stemmer

1. 1. er det harry med wunderbaum i innerspeil?

• JA!
      58
    • NEI!
      13

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

flytt den da..

Vi kan dessverre ikke merge/flette tråder, men denne tråden har vel en slags allmen interesse... og jo wonderbomser er dødsharry. For mange år siden kjøpte en god venn en Ford Granada... og den var ikke så rent lite harry... så vi andre mente at 6-7 ulike wonderbomser gjemt forskjellige steder i bilen var på sin plass. 2-3 av wonderbomsene ble imidlertid aldri funnet og bilen luktet for jæ.... så dermed ble den hurtig solgt videre... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jo litt ann på da, en er jo ikke harry men mange er harry :)

tok bastøfosen (mellom moss-horten) en gang og og sto parkert nede, bilen bak meg forøvrig en granada hadde baumer over hele bakruta, og tak og frontruta. stinka baum under hele underetasjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wunderbaum er harry.. Igrunn alt som er montert i dasjbordet/speil som ikke er orginalt og gjerne kjøpt på bilxtra er harry..

(les: luktende skilpadder, ole brummer med lukt, ettermontert gps, radarvarslere, jesusbilder, kors, terninger, cdlommer til solskjermen, blå lys, (blå lys generelt i bilen), uorginale matter, orginale gummimatter, uorginale girkuler, ting som står m3 på som ikke kommer fra bmw, setetrekk, ladere til diverse, dansende elviser og ja, wunderbaum i speilet!)

MEN, jeg har en wunderbaum el to i hanskerommet.. Black classic. Sammen med en nyvasket bil så syntes jeg dette er bra..Får iallefall ofte skryt for hvor "ny" bilen kjennes inni.. :wink:

Å bruke dem for å skjule lukt og mugg er vel gjerne ikke riktig vei å gå :lol:

Min bror hadde en kadett som vi pyntet opp med alle de ulike wunderbaum variantene vi kunne finne på bilxtra.. Ble en "interessant" odør inni etterpå.. Særlig den blå med sånn offentlig urinal duft er god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil jo ikkje sei det er harry,med en i speile.eller en ligende under sete.eller foreksempel en slik lukte flaske.men om du har 59 stk hengende i speile så blir det fort harry as.kast den gamle når du kjøper ny,da vil eg ikkje kalle det harry.men er du samler av det,så vil eg kalle det harry.slik rånerne her i bygda har.jo fler jo ber.det er harry det.har faktisk en vonderbaum i gravmaskinen og eg,den har hunget der i ca4-5 månder.kansje på itde og kaste den og kjøp en ny :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...