Yngvejos Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Jeg sitter å funderer på om det hadde vært tøft å lakkere senter på felgene mine i samme farge som bilen. Noen som har lyst å prøve seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Fnis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 det ble og kommer til å bli drit stygt. Dropp det. Ser veldig bra ut som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Ja, behold de originale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Det kom greit fram fra bildet at det blir alt for mye mørkt. Så det blir nok ikke noen lakkering. Helt originale blir de ikke, jeg har brukt helgen på å polere opp kanten på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 ojda så veldigt braut hva brukte du ? GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 jeg er også veldig spent på hva du brukte, da jeg må gjøre det samme med mine hartge classic felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Det kom greit fram fra bildet at det blir alt for mye mørkt. Så det blir nok ikke noen lakkering.Helt originale blir de ikke, jeg har brukt helgen på å polere opp kanten på dem. Ja, du skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 jeg er også veldig spent på hva du brukte, da jeg må gjøre det samme med mine hartge classic felger.... Duxola malingsfjerner, høytrykkspyler for å spyle av lakken etterpå. Jekket opp bilen og holdt p400 våtslipepapir inni kanten mens den surra på tomgang i 2. gir. Gikk over en gang til med p1200 papir, og fullførte med poleringsmaskin og autosol. Det er bilder under veis i prosjekttråden i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 hmmm... tror jeg skal stjele oppskriften din:) du skal kjøre med felgene sånn? du skal ikke ha klar lakk over kanten etterpå? Tynner funker vel fint som malingsfjeerner, lager ikke noen reaksjon med aluminiumen det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Jeg kommer til å kjøre med dem sånn, og kjøpe en Mothers powerball for å polere dem opp med gjevne mellomrom. Jeg satser på at det holder seg brukende med en god felgvoks på kanten. http://www.roadfly.com/features/wp-cont ... erBall.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 høres bra ut. skal ringe sarpsborg karroseri (felgverksted) i morgen og høre hva de anbefaller. om det lønner seg å behandle kanten etter polering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Prøvde bare ut no på gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Mange artige farger der ja, men er ikke helt sikker på om jeg likte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Mange artige farger der ja, men er ikke helt sikker på om jeg likte det Enkelte fargekombinasjoner likte heller ikke jeg av de jeg la ut, men var vel mest bare på gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå