Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt går an, kommer bare an på hvor mye du betaler. :)

Inside Performance i Tyskland selger det du er ute etter til 320 og oppover, da har du fortsatt reservehjulsbrønnen inntakt. Er sikkert mulig og få dette til å passe til 318 uten altfor stort problem. Disse selger også en M-Tech II-diffusor for M3-look eksos. Med dagens kurs på over 9,- for Euroen, kommer dette på underkant av 12000, pluss evt. frakt og moms på dette. I tillegg koster diffusoren fra 2500kr.

Noen bilder:

produkt_karosserie_E46_M3-CSL-Look_V2_Carbon.jpg

auspuffanlagen_e46_4-rohr_m3-csl-look_1.jpg

EXHAUSTED002.jpg

EXHAUSTED003.jpg

EXHAUSTED004.jpg

EXHAUSTED010.jpg

rsr800 her på forumet har en annen løsning. Hvilken fabrikant dette er er jeg ikke helt sikker på, men jeg mener han skrev Eisenmann. Dette svarer han sikkert på om du spør. :)

Bilder:

IMG_4017.jpg

IMG_4050.jpg

En tredje mulighet er å kjøpe den som går langt ut i sidene for og så modifisere denne slik at den går innover helt i bakkant. Om dette er mulig eller ser pent ut vet jeg ikke.

Siste variant jeg vet om er denne som en kar i England jeg snakket litt med har. Dette fikk han laget hos et verskted, noe som ikke skulle være umulig i Norge heller. Jeg har snakket med Svendsen eksos i Stavanger om dette, og de regnet med det minst ville komme på 25000. Jeg vet ikke hvilken løsning dette var snakk om, da jeg sendte bilder av alle fire løsningene.

Bilder:

stage1rear.jpg

DSC00480.jpg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
teiteste med sånn dobbel er att det bare ryker av den ene :P

Så lenge begge sidene er koblet på eksosen så ryker det nok av begge skal du se...

Skrevet
Blir nok å ryke mer av den ene, skal du se :) Da eksosen ikke fordeler seg helt likt uansett

Det er marginalt forskjell. sjøbuse her på forumet har en slik løsning, og for det blotte øyet så ryker det like mye fra begge sider....

Skrevet

Eksos er akkurat som strøm, folk og alt mulig annet. Velger den enkleste/korteste veien og vil derfor bli mer eksos på venstresida hvis det i hele tatt er kobla sammen.

Det har ikke denne fyren gjort...

xxmm7a0t6pul6z3v79om.jpg

Skrevet

Eksos er akkurat som strøm, folk og alt mulig annet. Velger den enkleste/korteste veien og vil derfor bli mer eksos på venstresida hvis det i hele tatt er kobla sammen.

Det har ikke denne fyren gjort...

nice, ikke noe overdrevent over seks store japsepotter på en pjuskete peugeot heller :P

Skrevet

Hva skal mann med så mange eksos rør .Om mann har 16 liters V8 så holder det med ett grovt.Er vel ikke nok eksos i den 4 ern til og blåse ut av alle din røra.

Skrevet
Hva skal mann med så mange eksos rør .Om mann har 16 liters V8 så holder det med ett grovt.Er vel ikke nok eksos i den 4 ern til og blåse ut av alle din røra.

er vel ikke nok til en av pottene engang, eksosen går seg vill :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...