PenguiN- Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Sitter å mimrer for meg selv og ser gamle tråder jeg har laget..så kom jeg over min 320 sedan, en av di fineste og beste bilene jeg har hatt..noen som vet hvor denne går? eller har noe kjennskap til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Med unntak av baklyktene var det en pen bil. Lekre felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Meget enig med Gunnar der. Flott bil, men lexus er fy fy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Pen bil ja Og fortsetter, lexus, fy fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 de baktlyktene var fjortiss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 jaja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 hehe, husker jeg fikk mye pes for det når jeg hadde den..var på tur å bestille nye lykter rett er jeg kjøpte bilen, men ble ikke noe av siden jeg solgte den så fort igjen..angrer den dag i dag, var en skikkelig strøken bil med masse utstyr men, noen som kjenner til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Det var jo engang, da lexuslykter var MEGET populært.. Er kanskje vanskelig å forestille seg at dette var for bare 3-4 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Lexus er like ut som ettermontert AE er om 2 mnd.. (håper jeg) Ellers var det jo en pen e36 ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Tøff bil det der ja. Ettermonterte AE har vært ut i lang tid allerede det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Det var jo engang, da lexuslykter var MEGET populært..Er kanskje vanskelig å forestille seg at dette var for bare 3-4 år siden? Meget populært blant hvem? Jeg var aldri i nærheten av å like de, og enda mindre kjøpe de. Det er godt at det er lenger og lenger mellom de. Bortsett fra Mazda 6 da. Det var vel kanskje da de kom med det at det virkelig ble ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Kor det va du solgte den te da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Det var jo engang, da lexuslykter var MEGET populært..Er kanskje vanskelig å forestille seg at dette var for bare 3-4 år siden? Jeg hadde en 1997 E36 323i i 2001 og allerede på den tiden var det enkelte som kjørte rundt med Lexusbaklys... helt håpløst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 i 2001 ?!? Det må da ha vært hjemmelagede GunnaR: Var mye som var populært før du lagde bimmers.. Som ett resultat av forumet (Det har nok stor påvirkningsgrad på "bmw-entusiaster" rundt om i alt fra by til bygd), ser vi nå at det kun er M-tech, med M3 baklykter som er "lovlig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 i 2001 ?!?Det må da ha vært hjemmelagede Det var de nok ikke og Lexus IS 200 kom på markedet allerede i 1998... altså det samme året som E46 kom på markedet. Seriøse biljournalister omtalte forøvrig Lexus IS 200 som verdens beste E36... det var med andre ord liten tvil om hvor Toyota... unnskyld Lexus... hadde funnet inspirasjon til IS modellen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå