furuheimen Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 jeg har en 520i sedan, e39, 97mod. og diskantene i alle fire dørene funker ikke. noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Er du sikker på at du har diskant i dørene? Edit: skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furuheimen Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 ja mener det. eller er det bare pynt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 jeg har diskant der, men hos deg kan det være bare "pynt" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 foran har du nok diskant ja, men er ikke sikkert det er bak hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 er det ikke diskant oppe ved døra speilet da? er ikke den du har avbildet der til tlf eller noe?! eller har det noe med den stereo-pakken som man kunne få?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Bare til pynt i de fleste E39! Må ha større stereopakke for å ha høyttalere der etter hva jeg har forstått! I de fleste sitter diskanthøyttalerne rett ved speilene som tidligere nevnt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furuheimen Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 jeg har diskanter oppe ved speilene ja. så da er det nok som dere sier, at det er til de større stereo pakkene. takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå