325icab_88 Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 kl 9 på essoen i sarp/grålum for våres del vel? Yes sir
S.Arnesen Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 jeg kommer...ny overhalt girkasse, diffsperre og piggfrie dekk på sjuern kan bli en artig kjøre opplevelse..hmmm... Gjør du noe annet enn å bytte girkasser eller?
wicky124 Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 njaaah...bruker mye tid på å hate bilen og ergre meg over idiotløsning på kassa og vurderer manuell drift istedet...men slår fra meg tanken og bilen snufser til meg med engleøyne:)
NeonMuffler Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 funker det med alufelger på ispigg? hørte av noen folk at det ikke var helt gunstig fordi de er for myke for de harde dekksidene
BimmerE46 Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 dere som kjører fra grålum, kjører dere e6'n eller gjennom mysen og jeg og kompisen med 940'n henger oss på ????
325icab_88 Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 dere som kjører fra grålum, kjører dere e6'n eller gjennom mysen og jeg og kompisen med 940'n henger oss på ???? Vi dundrer E6 innover Kan jo komme til Grålum for det sosiale dere?
mAZE Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Var ett par av mine kompiser som var villig også. Han ene måtte ordne seg en herjebil først. Han andre har en oppbruks Audi 100 4x4, så den er vel gull der tenker jeg. Jeg stiller såklart med kameraer. Har dessverre solgt hovedkameraet mitt, så blir bare ett litt enkelt kamera.
Werther Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Da er banen holdt av til oss! Det eneste problemet vi kan støte på er for mye snø, da det ikke vil bli brøytet etter 19. des Det er ikke meldt mye snø, men det kan alltids komme en del. Jeg bor sør for Oslo, og her regner snøen vekk nå. Er meldt mildvær framover...Så får håpe ikke det samme skjer på gardermoen da, ifølge yr skulle det ikke være så kaldt der heller.
NeonMuffler Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 da er ispigg fiksa også nå må jeg bare få en til å kjøre bilen på henger opp
[space] Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Får se om jeg er i byen på den datoen. Vil tro jeg kan ha det moro med bilen min med utslitte priggfrie også OK, det går kanskje ikke så fort, men alltid moro med litt glattkjøring. Det krever selvfølgelig at det ikke er hvertken spesielt sporete, eller dyp snø...
Martin-D Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Dette skal jeg være med på! Ned med taket, på med kjeledress, tjukke hansker og balaclava! Vel, kommer nok til å ha hardtoppen på tror jeg Melder også på kompisen min e34skillz, han blir garantert med
325icab_88 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Dette blir bra Værmeldinga for Gardermoen er ikke så ille, er jo et kuldehull der inne. Får håpe snøen holder seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå