Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg kommer...ny overhalt girkasse, diffsperre og piggfrie dekk på sjuern kan bli en artig kjøre opplevelse..hmmm...

Gjør du noe annet enn å bytte girkasser eller? :wink:

Skrevet

njaaah...bruker mye tid på å hate bilen og ergre meg over idiotløsning på kassa og vurderer manuell drift istedet...men slår fra meg tanken og bilen snufser til meg med engleøyne:)

Skrevet
dere som kjører fra grålum, kjører dere e6'n eller gjennom mysen og jeg og kompisen med 940'n henger oss på ????

Vi dundrer E6 innover :) Kan jo komme til Grålum for det sosiale dere? :)

Skrevet

Var ett par av mine kompiser som var villig også. Han ene måtte ordne seg en herjebil først. :) Han andre har en oppbruks Audi 100 4x4, så den er vel gull der tenker jeg.

Jeg stiller såklart med kameraer. Har dessverre solgt hovedkameraet mitt, så blir bare ett litt enkelt kamera.

Skrevet
Da er banen holdt av til oss!

Det eneste problemet vi kan støte på er for mye snø, da det ikke vil bli brøytet etter 19. des :(

Det er ikke meldt mye snø, men det kan alltids komme en del.

Jeg bor sør for Oslo, og her regner snøen vekk nå. Er meldt mildvær framover...Så får håpe ikke det samme skjer på gardermoen da, ifølge yr skulle det ikke være så kaldt der heller.

Skrevet

Får se om jeg er i byen på den datoen. Vil tro jeg kan ha det moro med bilen min med utslitte priggfrie også :) OK, det går kanskje ikke så fort, men alltid moro med litt glattkjøring.

Det krever selvfølgelig at det ikke er hvertken spesielt sporete, eller dyp snø... :)

Skrevet

Dette skal jeg være med på! Ned med taket, på med kjeledress, tjukke hansker og balaclava! 8)

Vel, kommer nok til å ha hardtoppen på tror jeg :lol:

Melder også på kompisen min e34skillz, han blir garantert med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...