BimmerE46 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 kan du legge de ut da, eller brenne en cd, eller usb å gi de til meg og ?
Netlandet Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Jeg er med Chris_ i 320'n hans Satser på et bra treff med godt oppmøte! Jeg tar med meg Nikon'et, så skal nok få knipsa noen bilder Noen som har sjekket forholdene der oppe i det siste? Nå er det jo minusgrader, så faren for slaps er vel minimal
buchern456 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 hei. jeg kommer en tur. men det er 11.00 dem begynner og kjøre..?
ivers Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 wicky, stor motor og sigdal på piggfritt er nada problem. Da jeg var der og kjørte i fjor, så gikk det fint opp i 160 på raka. Og jeg kjørte med en ikke helt ukjent 420.. Tingen er vel mer at du må la svingen dempe farta enn å prøve å bremse.
Chris_ Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Kan jeg få en melding av noen av dere som kjører sammen ifra Særp, om når jeg kan møte dere på Tusenfryd? Nummeret mitt er 91 75 08 80. Send helst en melding. Er ikke alltid like stabil den telefonen min, og telefonsamtaler..
BimmerE46 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 morn ja. Skulle bare si at jeg ikke får blitt med i morgen. Han kompisen min som skulle bli med ligger hjemme med influensa og hele pakka, faen ass, hadde gledet meg så til dette, men gidder liksom ikke dra alene, det blir så teit. Får heller slenge meg på neste gang dere har noe da, er vel ikke siste snøen dette her? Synd ass.
S.Arnesen Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 morn ja. Skulle bare si at jeg ikke får blitt med i morgen. Han kompisen min som skulle bli med ligger hjemme med influensa og hele pakka, faen ass, hadde gledet meg så til dette, men gidder liksom ikke dra alene, det blir så teit. Får heller slenge meg på neste gang dere har noe da, er vel ikke siste snøen dette her? Synd ass. Da tar du med deg en annen kompis. eller drar alene. Er jo mange som kjører alene i bilene innover...
BimmerE46 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Noen av de andre, jobber, og noen fyllesjuke Er det noen som drar alene altså? Kan vel alltids prøve å se da. hehe. kjenner liksom ingen der jeg, er jo ny her på forumet også.
///FredriK.S Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Må slenge ut noen bilder da?! Skal ha med både videokamera og speilrefleks. Så jeg får vel ut en del bilder, tenker jeg Blir bra da.
Netlandet Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Noen av folket fra Særp som vil melde seg her og gi oss litt info om det er mulig å møte oss som kommer fra Askim ved Tusenfryd??
wicky124 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 får vel prøve meg en tur der imorgen..blir det for slit med piggfritt så tar jeg turen hjem igjen:)
wicky124 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 får se om det blir no sigdal på meg...ryker vel girkassa på sjuern imora om flaksen min holder seg:p
Chris_ Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Noen av de andre, jobber, og noen fyllesjuke Er det noen som drar alene altså? Kan vel alltids prøve å se da. hehe. kjenner liksom ingen der jeg, er jo ny her på forumet også. Du får slå følge med oss. Vi reiser ifra Askim 09.30 i morgen. (Trøgstadveien, den første lange sletta) Se etter en 320 coupè om du bestemmer deg for å bli med. 91 75 08 80. Send melding om du er gira.
BimmerE46 Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 kan jo møte dere i trøgstad? er jo nærmer å kjøre over båstad og enebakkneset, så er man i skedsmo. Så rett ut på e6'n, kan godt bli med dere da. takk for tilbudet da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå