hagenisse Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 z3 ser jo for almuen ikke ut i måneskinn. z3 coupe har litt batmobil preg over seg som gjør den bedre men allikavel...
eriklepe Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 hehe, men det er jo sant! Har noen fortalt deg at bilen din er elegant hihi
Dan Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Enig angående Z3 Vurderer Z4 selv som neste bil. Hvordan er kalesjen på disse bilene? Tett og fin og holder den godt på varmen om vinteren?
hagenisse Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 hehe, men det er jo sant! Har noen fortalt deg at bilen din er elegant hihi Nei, men i motsettning til når jeg kjørte E36 Coupe så har jeg kun fått positive kommentarer. Dessverre stort sett fra damer i 50-årene...
Captain Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Z4 er såpass moderne at sufletten (herlig ord som ikke brukes ofte nok) burde klare seg fint på vinteren. Allikevel burde den behandles et par ganger i året, bruker selv produkter fra autoglym, fungerer bra. Mange tak av stoff isolerer kulde/varme bedre enn tilsvarende bil med vanlig tak.
eriklepe Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 kjører ikke z4en om vinteren selv så kan ikke uttale meg der. Kalsjen er jo veldig liten, så det burde jo bare være mindre som kan gå gæli. Den virker bedre lydisolert enn feks e46 cab sin. Og e46 cabben den kjørte jeg om vinteren, og kalesjeisolasjen var aldri at issue. Tvert imot sier folk kalesjen er bedre isolert enn vanlig ståltak. facelift har forøvrig verdens raskeste kalsje, med bare 10 sek på operasjonen!
Dan Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Høres betryggende ut det der Må bare bli kvitt to biler først
Der Barockengel Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 hehe, men det er jo sant! Har noen fortalt deg at bilen din er elegant hihi Nei, men i motsettning til når jeg kjørte E36 Coupe så har jeg kun fått positive kommentarer. Dessverre stort sett fra damer i 50-årene... Man kan ikke helt se bort fra at synet vekker gode minner fra dengang de selv var unge og drømte om Roger Moore i hans Volvo 1800.
Mr.Silver Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Se der ja, skal gutten endelig kjøpe seg bmw:) Bra du har tatt til fornuft
eriklepe Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 hehe, men det er jo sant! Har noen fortalt deg at bilen din er elegant hihi Nei, men i motsettning til når jeg kjørte E36 Coupe så har jeg kun fått positive kommentarer. Dessverre stort sett fra damer i 50-årene... Tja jeg får kommentarer fra menn i 50 årene, hvis det er noen trøst! om bilen that is.
///stian Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 @BALLE Har en vennine som lurer på å selge sin Z4, skal sjekke opp pris. Er den med 2.5L Manuel
///stian Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Der va den. Einaste hu e offshore t itte jul, så ta kontakt på mail om d e någe. Bilen kan ses i stavanger
Espen M33 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 For å være helt ærlig: Skulle jeg hatt den type bil så hadde jeg ikke valgt bmw. Da hadde jeg gått for en 2000-2002 Honda S2000. - Den har et meget bra design. Tidsriktig og tøff. - Den har en fantastisk kvalitet. - Motoren er en perle. Turtallsorgie deluxe - Diff-brems standard - Styring, bremser, gir. Alt er som det skal være på en sportsbil. Kontant! S2000 er en kompromissløs bil. Det er sportslighet satt i fokus, kombinert med en uovertruffen kvalitet. Det ser også ut som at prisene på disse har stabilisert seg. Import er ikke lengre lønnsomt, så det blir nok ikke flere av dem her i landet heller. Noe som vel er økonomisk mest positivt for de som allerede eier en i dag. Z3 og Z4. Sikkert greie biler, men for meg blir de litt for "gubbete" i designet. Z3 uten tak er vel forøvrig den ultimate "frisørbilen" Med tak synest jeg den er en smule kul pga den er annerledes enn det meste annet, men fortsatt ikke en av mine favoritter.
[space] Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Alle de riktige modellene er nevnt som forslag her. z4, boxter, s2000 og speedster. Selv setter jeg en knapp på z4 eller boxter. Men det skal sies jeg er litt svak for s2000 også. Nå som rentene er på god vei ned, kanskje bankene løsner litt på slipset igjen også? Går jo med en ide om 2 seter og større motor jeg også
hagenisse Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Og bare sånn for ordenskyld, Z3 MED tak er det tøffeste som finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå