Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva som er forskjellen på traversene vet jeg ikke, men delenr er ikke like så noe må det være.

Trenger vel ingen grunn til hvorfor du skal bytte motor så lenge du klarer å dok. at bilen og det du gjør er god for de effekter som blir. Om du må ha en grunn så bare si at den gamle havarerte :D

Skrevet

Forskjellen på traversene er kun et opphengsøre til eksosanlegget som 320iS og M3 har.

Dokumentene jeg sendte til BT ved søknaden (BMWCCN) var attesterte utskrifter fra ETK som bekreftet likhetene mellom 320iS og 325i, mhp bremser/understell. Disse utskriftene må lages og attesteres for det spesifikke kjøretøyet det gjelder, påført chassinr og stempel/signert av BMW-verksted

Skrevet

At det skal være lovelig er casen for min del. snuten har en forkjærlighet til og stoppe og sjekke mine kjøretøy. Samt verdi ved et evnt salg :) Greit når driten er stempla inn i vognkortet.

Skrevet

Bare kjør på, og legg ved all dokumentasjon du klarer å fremskaffe. Samt henvis til tidligere godkjente biler med samme motor.

Hvis du får dette gjennom uten å ta en tur til TUV så må du si ifra, så vi vet hvilken trafikkstasjon som kan kontaktes. Men jeg er redd det blir samma gata her.

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Skal til å lakkere motorrommet i påsken, skulle da vist hva jeg trenger av fester og braketter, og hva som kan fjernes. Noen som kan gi meg et svar på dette?

Skrevet

Kontakta til motoren er klar fra før av, sto en m50 hartge motor i bilen i gamledager før min tid.

Noen som kan hjelpe meg med å forklare hva jeg kan fjerne av fester i motorrommet før lakkering er done? Kjedli å måtte begynne med dette i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...