Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Uansett, vg-forumet har noe bimmers.no burde ta til etteretning: Snakkebobler! Det får det til å virke som om bilene i avarterene snakker, og det igjen får meg til å minnes "car"-filmen som igjen gjør at jeg skal få en hyggelig kveld i dag. Altså, alt blir bedre med snakkebobler!

hahahah... barnehageforum du mener?

Ikke kom her å si at du ikke skulle ønske du kunne innbille andre over nettet at bilen i avartaren din snakket.

:P

Er dette gjennomførbart Gunnar?

Spar oss :lol:

Er vel best det ja :) Forumet er helt topp som det er :)

Skrevet
det viktigste var jo sensuren av skiltet :-P

Jeg vil da ikke ha sinte vg.no-lesere hjem på døra! Dessuten står jeg vel i fare for å få bimmers.no-brukere etter meg også siden jeg foreslo "visse" forandringer. :D

Skrevet

La meg se; den originale tråden med tips og synspunkter på det å reise med ferge - 1212 visninger siden lørdag. (Dette inkluderer treff gjennom linkingen på vg debatt. Ja, for alle der har vel sett innom ur-tråden før de kommenterte den?:?)

Denne tråden - dvs. tråden om tråden om tråden: 1216 visninger siden nå i ettermiddag.:-k

Skrevet
La meg se; den originale tråden med tips og synspunkter på det å reise med ferge - 1212 visninger siden lørdag. (Dette inkluderer treff gjennom linkingen på vg debatt. Ja, for alle der har vel sett innom ur-tråden før de kommenterte den?:?)

Denne tråden - dvs. tråden om tråden om tråden: 1216 visninger siden nå i ettermiddag.:-k

Hehe... du har skapt liv i leieren du nå engel :wink:

Skrevet

Hmm, hadde ikke akkurat trodd at det var nettopp jeg som skulle klare å få forumet hengt ut som harry. :shock:

well done :clap:

Skrevet

Hmm, hadde ikke akkurat trodd at det var nettopp jeg som skulle klare å få forumet hengt ut som harry. :shock:

Hehe, nei det er vel nok av andre kandidater for det ville jeg tro.

Menne, er det ikke noe som heter "All reklame er god reklame"? :wink:

Skrevet

well done :clap:

gratulerer :-D:happybday::happybday::happybday::happybday::kose::moroklem:

Skrevet

Hehe, nei det er vel nok av andre kandidater for det ville jeg tro.:

Still water runs deep, they say.:)

Menne, er det ikke noe som heter "All reklame er god reklame"? :wink:

Jeg mener det uttrykket stammer fra en meget rik danske, som forresten giftet seg med kassadame da han selv var tre ganger så gammel som henne.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...