///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 det viktigste var jo sensuren av skiltet
Olelink Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Uansett, vg-forumet har noe bimmers.no burde ta til etteretning: Snakkebobler! Det får det til å virke som om bilene i avarterene snakker, og det igjen får meg til å minnes "car"-filmen som igjen gjør at jeg skal få en hyggelig kveld i dag. Altså, alt blir bedre med snakkebobler! hahahah... barnehageforum du mener? Ikke kom her å si at du ikke skulle ønske du kunne innbille andre over nettet at bilen i avartaren din snakket. Er dette gjennomførbart Gunnar? Spar oss Er vel best det ja Forumet er helt topp som det er
Galro Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 det viktigste var jo sensuren av skiltet Jeg vil da ikke ha sinte vg.no-lesere hjem på døra! Dessuten står jeg vel i fare for å få bimmers.no-brukere etter meg også siden jeg foreslo "visse" forandringer.
knut_olestad Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Nei gutta, nå slenger vi bimmerne på søpla og kjøper oss kjipe honda hrv hele gjengen.. Eller bare nei!
Der Barockengel Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 La meg se; den originale tråden med tips og synspunkter på det å reise med ferge - 1212 visninger siden lørdag. (Dette inkluderer treff gjennom linkingen på vg debatt. Ja, for alle der har vel sett innom ur-tråden før de kommenterte den?) Denne tråden - dvs. tråden om tråden om tråden: 1216 visninger siden nå i ettermiddag.
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 jeg lager bare effektive tråder jeg vettu hehe...
S.Arnesen Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 La meg se; den originale tråden med tips og synspunkter på det å reise med ferge - 1212 visninger siden lørdag. (Dette inkluderer treff gjennom linkingen på vg debatt. Ja, for alle der har vel sett innom ur-tråden før de kommenterte den?)Denne tråden - dvs. tråden om tråden om tråden: 1216 visninger siden nå i ettermiddag. Hehe... du har skapt liv i leieren du nå engel
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 var helt tilfelig at jeg kom over den... søkte etter god jul tråd på google bimmers.no +god +jul så fant jeg den på vg, og bare WTF !?
Der Barockengel Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hehe... du har skapt liv i leieren du nå engel Hmm, hadde ikke akkurat trodd at det var nettopp jeg som skulle klare å få forumet hengt ut som harry.
2mMy Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hehe... du har skapt liv i leieren du nå engel Hmm, hadde ikke akkurat trodd at det var nettopp jeg som skulle klare å få forumet hengt ut som harry. well done
S.Arnesen Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hehe... du har skapt liv i leieren du nå engel Hmm, hadde ikke akkurat trodd at det var nettopp jeg som skulle klare å få forumet hengt ut som harry. Hehe, nei det er vel nok av andre kandidater for det ville jeg tro. Menne, er det ikke noe som heter "All reklame er god reklame"?
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Hehe... du har skapt liv i leieren du nå engel Hmm, hadde ikke akkurat trodd at det var nettopp jeg som skulle klare å få forumet hengt ut som harry. well done gratulerer
Der Barockengel Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hehe, nei det er vel nok av andre kandidater for det ville jeg tro.: Still water runs deep, they say. Menne, er det ikke noe som heter "All reklame er god reklame"? Jeg mener det uttrykket stammer fra en meget rik danske, som forresten giftet seg med kassadame da han selv var tre ganger så gammel som henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå