S.Arnesen Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Menne, er det ikke noe som heter "All reklame er god reklame"? Jeg mener det uttrykket stammer fra en meget rik danske, som forresten giftet seg med kassadame da han selv var tre ganger så gammel som henne. "Your only as young as the women you feel"
Der Barockengel Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 jeg lager bare effektive tråder jeg vettu hehe... La meg forresten komme et annet forummedlem i forkjøpet: Ja, Mysild - men tok du ironien?
BreitBau Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Her skriver en:Det som jeg ikke begriper med slike forum som f.ex bimmers er at det virker som at då MÅ modde/style bilen for å være med. Merkeentusiasme og sans for det originale er helt vekk, det går kun på antall kilo plast og antalll tommer felg. Tror ikke det går ann å bomme mer en han karen her. Finnes vel ingen andre bilmerker i verden hvor eierene er større merkeentusiaster (ref. auto index 06, 07 og 08) Det finnes vel heller ingen andre forum jeg har kommet over som er imot uorginalt utseende mer en bimmers.no (ref. Den store finn.no tråden) Jeg kjører en orginal (utseende messig) e46. Eneste er at jeg har slept den ned 35mm. Jeg føler ikke noen tvang for style bilen. Det nermeste man kommer styling på bimmer.no sine medlemmer er vel breitbau?? Ja, tror nok faktisk det er det mest ekstreme du kan komme, UTEN å bli "mobba" eller kommentert her inne.. Nå vil jo jeg kanskje påstå at Automotebilen til Anders87 er hakket "vassere" da, men selv den er godt mottatt både her inne og på CCN.. Det går faktisk an å style bil og fortsatt følge de fantastiske linjene bilen i utgangspunktet har.. kanskje tøye strikken litt, men allikevel beholde originaliteten modellen kom med i utgangspunktet.. Noen mener biler som min klarer dette, andre ikke.. Men jeg er helt enig i hva du sier der. Går du noe særlig lenger enn meg kan du egentlig bare finne ett annet forum..
Sir Hofstad Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Her skriver en:Det som jeg ikke begriper med slike forum som f.ex bimmers er at det virker som at då MÅ modde/style bilen for å være med. Merkeentusiasme og sans for det originale er helt vekk, det går kun på antall kilo plast og antalll tommer felg. Tror ikke det går ann å bomme mer en han karen her. Finnes vel ingen andre bilmerker i verden hvor eierene er større merkeentusiaster (ref. auto index 06, 07 og 08) Det finnes vel heller ingen andre forum jeg har kommet over som er imot uorginalt utseende mer en bimmers.no (ref. Den store finn.no tråden) Jeg kjører en orginal (utseende messig) e46. Eneste er at jeg har slept den ned 35mm. Jeg føler ikke noen tvang for style bilen. Det nermeste man kommer styling på bimmer.no sine medlemmer er vel breitbau?? Ja, tror nok faktisk det er det mest ekstreme du kan komme, UTEN å bli "mobba" eller kommentert her inne.. Nå vil jo jeg kanskje påstå at Automotebilen til Anders87 er hakket "vassere" da, men selv den er godt mottatt både her inne og på CCN.. Det går faktisk an å style bil og fortsatt følge de fantastiske linjene bilen i utgangspunktet har.. kanskje tøye strikken litt, men allikevel beholde originaliteten modellen kom med i utgangspunktet.. Noen mener biler som min klarer dette, andre ikke.. Men jeg er helt enig i hva du sier der. Går du noe særlig lenger enn meg kan du egentlig bare finne ett annet forum.. Værsågod...
Hansh Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 I følge Gunnar i en annen tråd er det visstnok en fra bimmers.no som startet den tråden på vgd.no. Har alt foreslått for Gunnar å gi en reprimande! Ellers bra at noen herfra som var i stand til å heve diskusjonen noen hakk tok seg bryet. Var enkelte herfra som ikke akkurat bidro positivt..
BreitBau Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Her skriver en:Det som jeg ikke begriper med slike forum som f.ex bimmers er at det virker som at då MÅ modde/style bilen for å være med. Merkeentusiasme og sans for det originale er helt vekk, det går kun på antall kilo plast og antalll tommer felg. Tror ikke det går ann å bomme mer en han karen her. Finnes vel ingen andre bilmerker i verden hvor eierene er større merkeentusiaster (ref. auto index 06, 07 og 08) Det finnes vel heller ingen andre forum jeg har kommet over som er imot uorginalt utseende mer en bimmers.no (ref. Den store finn.no tråden) Jeg kjører en orginal (utseende messig) e46. Eneste er at jeg har slept den ned 35mm. Jeg føler ikke noen tvang for style bilen. Det nermeste man kommer styling på bimmer.no sine medlemmer er vel breitbau?? Ja, tror nok faktisk det er det mest ekstreme du kan komme, UTEN å bli "mobba" eller kommentert her inne.. Nå vil jo jeg kanskje påstå at Automotebilen til Anders87 er hakket "vassere" da, men selv den er godt mottatt både her inne og på CCN.. Det går faktisk an å style bil og fortsatt følge de fantastiske linjene bilen i utgangspunktet har.. kanskje tøye strikken litt, men allikevel beholde originaliteten modellen kom med i utgangspunktet.. Noen mener biler som min klarer dette, andre ikke.. Men jeg er helt enig i hva du sier der. Går du noe særlig lenger enn meg kan du egentlig bare finne ett annet forum.. Værsågod... Værsågod at jeg skal finne ett annet forum?
Sir Hofstad Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Eller jeg misforstått hele greia? Noen mener biler som min klarer dette, andre ikke.. Men jeg er helt enig i hva du sier der. Går du noe særlig lenger enn meg kan du egentlig bare finne ett annet forum..
BreitBau Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Eeeh.. Litt usikker.. Hvis du mener jeg skal finne ett annet forum, så kan jeg sikkert slukøret melde meg inn på feks. VGD.. Var i såfall en konkret og grei mening, som du godt kan få mene.. Den andre måten å ta det på er at du forsåvidt er enig med meg i at folk som har gått lenger enn meg bare kan finne ett annet forum, for her er det ikke annet å hente enn slengkommentarer i såfall.. Selv mener jeg at en fin bil er en fin bil, åsså er det opp til eiern å designe en fin bil (for meg) med ulike komponenter selv. For min del er ikke M-tech det eneste.. Men det er jo igjen en helt annen diskusjon
S.Arnesen Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 En ting jeg ikke hlt klarer å forstå. I de fleste diskusjoner der det går litt hett for seg på nett må man alltid ty til det å kalle folk idioter virker det som, fordi at jeg liker lave biler så er jeg en idiot og har lav iq nevnes det i debatten på vg's sine sider. Det jeg da er litt spent på å få høre er hva de syns om alle de profesjonelle bilbyggerene rundt om i verden. Ta Boyd Coddington f.eks, han lagde noen ufattelig råe biler i sin tid, og han bygde alltid om chassiet på bilene for å få de lave. Betyr det da at han hadde lav iq? at han var en idiot? Noen som er medlem på vg debatten som hadde giddet å lagt inn det de spørsmålene for meg? Lamborgini lager ikke akkuratt suv'er de heller, er de som står bak disse bilene helt idioter også? (haha... skjønner at det kan være ett dårlig eksempel, med tanke på at audi eier Lamborgini )
Der Barockengel Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Her er forresten et av de tidligste produktene fra Ferruccio Lamborghini:
S.Arnesen Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 jepp, og her er en av de nyeste I dette tilfelle må jeg innrømme at jeg foretrekker den nyeste modellen
Der Barockengel Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Jeg ser at nivået er senket endel på nesten 60 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå