S.Arnesen Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Jeg ser at nivået er senket endel på nesten 60 år. Ser nesten slik ut ja...
Lars89 Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Lamborgini lager ikke akkuratt suv'er de heller, er de som står bak disse bilene helt idioter også? (haha... skjønner at det kan være ett dårlig eksempel, med tanke på at audi eier Lamborgini ) Dårlig eksempel av flere grunner
S.Arnesen Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 ja doningen på høyre siden der hadde jo temmelig masiv bakkeklarering
Deep Dish Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 I følge Gunnar i en annen tråd er det visstnok en fra bimmers.no som startet den tråden på vgd.no.Har alt foreslått for Gunnar å gi en reprimande! Ellers bra at noen herfra som var i stand til å heve diskusjonen noen hakk tok seg bryet. Var enkelte herfra som ikke akkurat bidro positivt.. Brukeren er "quentez" Her er alle innleggene hans: http://bimmers.no/search.php?search_author=quentez
Simpel Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Sånn teoretisk kan det "quentez" på bimmers og "quentez" på vg være to forskjellige personer...
eriklepe Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 For endel år siden så jeg en E30 nedi sentrum her som knakk frontfangeren på et kumlokk...! Jeg har sett en 240 hvor det plutselig kom hoppende ut masse folk da bilen hang fast på en vanlig asfaltkant. Haha, dette skulle du ha filmet! hmm det klarte jeg med e30n også. Men det var da ikke bilen som var for lav, det var kumlokket! edit; verden har blitt gal, det heter da vitterlig BÆKKALOKK. kumlokk? hallo....
///Mysild Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 jeg lager bare effektive tråder jeg vettu hehe... La meg forresten komme et annet forummedlem i forkjøpet: Ja, Mysild - men tok du ironien? nei, fortell
Galro Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Her er forresten et av de tidligste produktene fra Ferruccio Lamborghini: ... Og selv da var det kamp mellom Porsche og Lamborghini:
Hansh Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Min morfar har en strøken par år gammel Ferrai i garasjen! - Men den har to hjul og brukes til å klippe gress...
S.Arnesen Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Min morfor har en strøken par år gammel Ferrai i garasjen!- Men den har to hjul og brukes til å klippe gress... jaha, å hvorfor ville du dele det med oss?
knut_olestad Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Jeg smiler når jeg ser disse Dette er kunst Står forresten en på låven til foreldrene til Gaute Grøtta Grav, var borte å kikka på den mens Gaute ennå bodde her. Ellers så har jeg plukka ned motoren fra en Porsche Diesel. 1 sylindra luftkjølt diesel, med et stempel på størrelse med ei gryte Mer info om disse finner dere her: http://www.porschetractors.com/render.c ... 3~Overview
Hansh Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Min morfor har en strøken par år gammel Ferrai i garasjen!- Men den har to hjul og brukes til å klippe gress... jaha, å hvorfor ville du dele det med oss? Fordi det virket på sin plass da diskusjonen plutselig skiftet til traktorer o.l. fra Lamborghini og Porsche? Ferrari må da kunne passe inn i dette selskapet? Må da uansett være spennende for alle og en hver å vite hva mine besteforeldre har i garasjen?
Der Barockengel Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 jeg lager bare effektive tråder jeg vettu hehe... La meg forresten komme et annet forummedlem i forkjøpet: Ja, Mysild - men tok du ironien? nei Au da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå