Lars89 Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Denne linga fælt på en i denne mnd's gatebil`? Det er samme bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Ja vinga må til på en skikkelig banebil =)Husker vinga Top Gear heiv på E46 330d'en da de kjørte 24h løp. Dritfett prosjekt! Så faktisk den episoden i dag. Utrolig morsomt! Trådstarter på VG debatt er forresten bruker her inne også, med samme brukernavn. Han kunne jo heller skrevet innlegget i tråden her inne i stedet for å henge ut bimmers på VG. "Senk på Ferge tråden" diskusjonen du blander inn denne tråden? Kanskje en aldri så liten reprimande fra øverste hold (deg) er på sin plass? Tilbake til denne tråden: Sinnyk bil, og den vingen synes jeg passer på en skikkelig banebil, særlig når det er snakk om form foran funksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2008 Hehe, når blei det "klart" at han skulle kjøre den? kjenner faktisk fyren..Syns du skulle fått på en litt mere "tysk" vinge Kødder du kjenner du han, får jeg lov og ta på deg! Siden du kjenner han så godt, burde vel du ha vist det får en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Hehe, når blei det "klart" at han skulle kjøre den? kjenner faktisk fyren..Syns du skulle fått på en litt mere "tysk" vinge Kødder du kjenner du han, får jeg lov og ta på deg! Siden du kjenner han så godt, burde vel du ha vist det får en stund siden. Flere som tenkte det samme som meg ja Helt rått vettu, skulle nesten tro han hadde bodd i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Lurer på en ting, siden bilen må tüv godkjennes for å kunne sette lovlig tid som gatebil på Ringen, vil dere da ta sjansen på å prøve få det gategodkjent i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2008 Lurer på en ting, siden bilen må tüv godkjennes for å kunne sette lovlig tid som gatebil på Ringen, vil dere da ta sjansen på å prøve få det gategodkjent i Norge? Det hadde jo vært utrolig rått og fått til det, men vi hvet jo hvor vennlige de er på biltilsynet i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Hehe, når blei det "klart" at han skulle kjøre den? kjenner faktisk fyren..Syns du skulle fått på en litt mere "tysk" vinge Kødder du kjenner du han, får jeg lov og ta på deg! Siden du kjenner han så godt, burde vel du ha vist det får en stund siden. Øy, ikke bli så sinnsykt frekk i kjeften da jevla unge.. og ro ned det temperamanget ditt.. selvom man kjenner noen så betyr det ikke at man snakker med de ukentlig da din idiot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 slapp a litt a gutter, dette er en tråd om bilen, som bye the way er ett fett prosjekt, min mening om vingen er at den er utrolig stygg, men som helt sikkert har sitt formål og er dermed "riktig" noe jeg syntes er værre er han som har laget seg den skrensetralla e46 m3``n her inne, som er en skikkelig rå bil med gromme deler, men som dessverre er skult under verdens styggeste lakkering....og den har 0 formål og er helt feil.. det er min mening da:D lykke til videre, denne blir sikkert knall rå fete seter:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 slapp a litt a gutter, dette er en tråd om bilen, som bye the way er ett fett prosjekt, min mening om vingen er at den er utrolig stygg, men som helt sikkert har sitt formål og er dermed "riktig" noe jeg syntes er værre er han som har laget seg den skrensetralla e46 m3``n her inne, som er en skikkelig rå bil med gromme deler, men som dessverre er skult under verdens styggeste lakkering....og den har 0 formål og er helt feil..det er min mening da:D lykke til videre, denne blir sikkert knall rå fete seter:D Formålet med lakken er jo å være synlig i et felt av andre biler med enorme mengder profilering og lakk Og å kalle det verdens styggeste lakkering er å ta hardt i, da har du ikke sett mye, no offence Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 det var da fælt til hissige folk med sterke meninger i denne tråden! anyway! flott bil, og meget interessant prosjekt! verdt å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André_S Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Nå har det også blitt montert BMW-MOTORSPORT diff og drivaksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 grüm bil André_S:) er en drøm du realiserer skjønner jeg.. er det frekt å spørre hvordan du finansierer dette? må jo koste flesk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 slapp a litt a gutter, dette er en tråd om bilen, som bye the way er ett fett prosjekt, min mening om vingen er at den er utrolig stygg, men som helt sikkert har sitt formål og er dermed "riktig" noe jeg syntes er værre er han som har laget seg den skrensetralla e46 m3``n her inne, som er en skikkelig rå bil med gromme deler, men som dessverre er skult under verdens styggeste lakkering....og den har 0 formål og er helt feil..det er min mening da:D lykke til videre, denne blir sikkert knall rå fete seter:D Var det jeg var mye ute etter, å gjøre noe som andre ikke har prøvd før. All den praten rundt fargen på min bil, er kjempe god reklame. Jeg har ikke rævva full av penger, å er avhengi av sposorer. Min bil syns, og har planer om kansje en enda "styggere" farge neste år. Men bilen min har vel formål og mening, selv om den ikke har "org" farge. Syns denne Z4 er over grom jeg, men burde vært hvit kansje. Lykke til videre med bilen, så gleder jeg meg til å se den "on track" til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Syns den vingen var helt knall jeg Z4 coupe er helt rått!!! Peneste bilen BMW har laget i nyere tid!! En drømme bil for meg Skulle nesten tru att motorsykkel avdelingen har fått ansvaret for designet noen av bilmodellene BMW motorsykkel har utseende som suuuger såå jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Denne var ekstremt rå! Genial med vinge, heftig bygg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå