Mr.Silver Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Så lenge dette er gjort på driftsvarm motor så skal ikke dette være noe farlig..Iallefall ikke for motor å gir ... Edit: skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Går god for denne bilen : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2044150 Topp bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Så bra ut denne bare så synd at automat gir er noe piss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Folk som ikke skriver i annonsen at den er ombygget, tar jeg ikke seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Bilen i førsteposten er diskutert en del her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=98195&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Folk som ikke skriver i annonsen at den er ombygget, tar jeg ikke seriøst. Hva skulle han skrevet da? "Original 540"? Så sant ombyggingen er godkjent, ser jeg på det som et tegn på at han er seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Folk som ikke skriver i annonsen at den er ombygget, tar jeg ikke seriøst. Hva skulle han skrevet da? "Original 540"? Så sant ombyggingen er godkjent, ser jeg på det som et tegn på at han er seriøs. Han er sikkert seriøs, men hvis man skal selge en ombygd bil SKAL dette nevnes i annonsen! En ombygget bil vil aldri være en original, og dette må man gjøre eventuell kjøper oppmerksom på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Hva skulle han skrevet da? "Original 540"? Ja, faktisk. Er ikke alle som er interessert i ombygde biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Går god for denne bilen :http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2044150 Topp bil HVa skjer med at folk ikke vasker mattene i bilen før de tar salgsbilder?? Når jeg ser sånt så mister jeg lysten på den bilen hvertfall.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 enig der. skal man ta bilder så bør bilen være så fin og ren så overhode mulig. førsteinntrykk er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Personlig liker jeg best rene og pene bilbilder i salgsannonser. Men noen ganger selges bilen "som den står", og hvis det gjøres oppmerksom på dette, så kan jeg til en viss grad gå med på litt "rufsete" bilder:P En annen ting jeg reagerer litt på i noen salgsannonser, er at det enten er utvendige eller innvendige bilder, og ikke begge, for meg virker dette utrolig tåpelig og useriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Alle bilene jeg har kjøpt har vært fulle av personlige eiendeler, ølbokser, småpenger og div personlig info jeg kunne gjort mye rart med Gjelder å se potensialet i ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå