martsimo Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Grunnet overgang til større bil har jeg nå bestemt meg for å selge min 1998 mod 728ia. Gått 136 000km Bilen er i bra stand og er godt tatt vare på. Køpte den selv i vår av en eldre mann som har fulgt opp alle servicer på bilen. Etter jeg kjøpte den har den kun rullet 2000 km grunnet at jeg jobber på sjøen. Noen ord om bilen: Nye 20" felger med nye dekk Nye vinterdekk Nye baklykter (2001 look) Dobble endestusser pent innfelt i bakfanger Sorte nyrer, originale følger med Stabstag mellom dempertårn KN filter i original luftfilterboks Stor stereo, 100% skjult, inkl spiller som er innfelt slik at man får lukket den originale luken over den uten problem, og kan styres via original rattfunksjoner, ipod docking i hanskerom som styres via spiller/ratt Original tlf (Som virker) Sort skinn, el seter med memory takluke ++ Ta kontakt på PM eller mob 97122480 dersom du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Du må uploade filene før du limer inn linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Jess.. Jobber med saken.. De kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 KM stand? flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 KM stand? flere bilder? Og du er interessert i å kjøpe den da eller? mener jeg såg i en annen tråd at den var gått rundt 135000km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Det kommer flere bilder ganske snart:) km stand er 136 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Da var ett par nye bilder på plass.. God jul folkens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 Pris er 175 000 dersom noen lurer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fvalde Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 er bilen til salgs enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Den bilen var Grisette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Faktisk opp imot den perfekte E38. Skulle ønske jeg hadde funnet denne i april i fjor før jeg kjøpte meg en perfekt E39 Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Faktisk opp imot den perfekte E38. Skulle ønske jeg hadde funnet denne i april i fjor før jeg kjøpte meg en perfekt E39 Lykke til med salget. Var denne du lette etter da ja, grisefin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 denne med ACS leppe og sorte blanke lister innvendig og litt mer senk = NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Nydelig bil Litt mye snekkedeler på dasjen etter min smak, men rett og slett en drømmebil. Overgang til større bil? Ja size matters, men 7er er da stor bil det? Hadde jeg ikke hatt så mye stående kunne vi bytta. Har en 99 E39 530dat Sort II med grått interiør jeg gladelig hadde byttet bort hvis pengene hadde vært der. Men må nok betale gjeld desverre. SUKK Lykke til med salget av dette flotte eksemplaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Bare om jeg har hatt råa, jeg skal høre om lån jeg nå : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg