e28stian Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Fikk tenningslampe og oljesorte håndklær Lå forøvrig i snøet i går ettermiddag og installerte abs sensorer på prosjektbilen, ingen dag er for hellig for mekking
øystein andre Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Fikk: Luftkompressor fra dama Digitalfotoramme fra søss + bjørn borg parfyme, boksere, t skjorter og ellers litt huslige ting fra foreldre, onkler og tanter Når det er sagt så fikk bilen m5 skinninteriør
ESveen Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Fikk en lekker original BMW 3.0 CSI modellbil av samboeren. Den gjorde seg i barskapet! Imponerende detaljert de modellene. Ellers fikk jeg pondus abonement, jegerboka, div. DVD'er, whiskeyglass, whiskey, noe annet brennevin, og penger. INGEN sokker i år! Fantastisk
Simpel Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Fikk pipe-skralle-nøkkel-osv-sett til bursdagen for en uke siden, genialt (Går under julegave, var jul/bursdagspresang). Ellers ble fangsten noen bøker, noen vinglass, skjerf, noen kjøkkendingser og en kartong røyk. Strålende nøgd med alt sammen og hadde en veldig fin julekveld. Fortsatt god jul allesammen!
Micro_RaCeR Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Jaja, da var jula over da. snart bursdag å da men.. det jeg fikk var ganske bra. Gps Nytt topp kjeler sett. BOSCH hjulmutter trekker på 18v. (Helt topp og svin dyr) Klær i bøtte vis. Oslo/kil fergen. 15K. Noe greier til båten. Med andre ord en helt topppp JUL
///MoePower Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Jeg fikk: -Playstation 3, med 1 spill (husker ikke navnet på) -Gran Turismo 5 -Vegg-klokke som ser ut som en felg -"Førstehjelpsbag" med slepetau, startkabler +++ oppi -2 like gensere (verden er ikke stor) -Smågodt -Finskjorte og noe undertøy -Dusj-greier -Halskrave for å ha inni hjelmen når jeg kjører motorsykkel -Inne/ute termometer Til meg selv kjøpte jeg: -Forsterket sachs clutch til bilen -Taklukepakning til bilen Må si meg fornøyd. Selv om jeg ikke helt vet om jeg skal se på det "førstehjelpssettet for bil" som en frekk eller praktisk gave. Det tar uansett veldig lite plass så fint som det er pakket sammen i bagen det kom i, så det skal få sin faste plass i et hjørne i bagasjerommet tror jeg.
diohrvik Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Av de pakkene jeg åpnet ombord så fikk jeg :Forlovelsesring av samboeren, når jeg åpne esket "rullet" ett tøystykke ut, å på det stod det : Vil du så vil jeg? Så gjett hvem som ville JEG!! Denne overgår alt jeg har fått til jul noen gang. ellers så kan jeg nevne : Joggebukse, masse godteri, tynngenser,ett par sokker, en boxer. Glass skål greier av StatoilHydro. Ble en minnerik første jul på havet dette gratulerer da ;D fikk lik skål fra StatoilHydro, eneste gaven jeg har åpna, hadde forøvrig ikke med noen gaver på havet Ha en videre God Jul alle folk
Mr.Silver Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Av de pakkene jeg åpnet ombord så fikk jeg :Forlovelsesring av samboeren, når jeg åpne esket "rullet" ett tøystykke ut, å på det stod det : Vil du så vil jeg? Så gjett hvem som ville JEG!! Denne overgår alt jeg har fått til jul noen gang. ellers så kan jeg nevne : Joggebukse, masse godteri, tynngenser,ett par sokker, en boxer. Glass skål greier av StatoilHydro. Ble en minnerik første jul på havet dette gratulerer da ;D fikk lik skål fra StatoilHydro, eneste gaven jeg har åpna, hadde forøvrig ikke med noen gaver på havet Ha en videre God Jul alle folk Takk takk Tenkte jeg skulle legge igjen gavene hjemme jeg også, men gla jeg tok den med. Ble en bra kveld
S.Hafsmo Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 kom hu på døra altså? isåfall, skal vi bytte? har noen skjorter til overs..
Tommy Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Jeg fikk ny badedrakt, blir bra å få prøvd denne i jacuzzien
Janka7 Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Gratulerer Mr.Silver Ååå, jeg fikk fineste gaven av kjæresten! han hadde klart å skaffe et signert bilde av Christian Slater og Patricia Arquette fra True Romance, som vi så på vår første date Og så fikk jeg penger og glass og tallerkner og sokker og sånt fra slekt, og en get fuzzy-bok og filmen Amores Perros fra bikkjen! Flink voff...
Mr.Silver Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Gratulerer Mr.Silver takker for det janka7
Mr.Silver Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Ja, Gratulerer så mye! Takker så mye for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå