Kimmit Racing Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 sokker...sokker ...er virkelig en kjedlig gjenganger dette....ble rammet av dette tante...bestemor syndromet jeg også ellers så fikkjeg dette bil relatertegreiene. camber justerer skralle sett ett par sveise apparater plasma tremec kasse til meg selv
S.Nilsen Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Jeg fikk Kontanter 3 gensere 1 hue 1 bok 1 gavekort masse tallerkener duker grytekluter snop t shirt pluss noen ting jeg og dama fikk ilag Til meg selv kjøpte jeg Felger og dekk NYE Xbox med spill
maurtin Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 titanklokke jeg har ønska meg, smykke, shotteglass, diverse, dvd, penger og noe greier... Pengene går uavkortet til noe fjas til bilen
Deep Dish Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Hmm, jeg fikk: Vaskemaskin Black & Decker mini-skrumaskin Bukse Belte Div. Gavekort Cash T-shirt Genser Alkohol Litt godis + annet småtteri
Oveif Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Til bilen fikk jeg polermaskin med voks og det som trengs + noen småting til bilen. Selv har jeg påkostet bilen ny radiatorslange og mikrobryter som ble byttet i julen
Deep Dish Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Selv har jeg påkostet bilen ny radiatorslange og mikrobryter som ble byttet i julen Det må jeg si.. Og nå sparer du til nye ventilhetter..??
///Mysild Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 jeg fikk... jekk, type "racing" med gummi på stanga, godt håndtak og LAV slik at jeg slipper å kjøre på klosser lenger hehe! høytrykkspyler diverse gavekort på 2-300 hver gavekort på bilrekvisita også gavekort på glassmagasinet på 2500 (på tide å flytte ut etter endt studie? ) diverse tøy, filmer, godterier....
bergeee Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 hehe fikk mest komfoluter, så fikk jeg de vellkjente klæra av beste mor som aldri blir brukt, av mamma fikk jeg et digg yamaha ratt til båten og et digital kamera, av pappa fikk jeg en bærbar pc, seff sokker, av hu andre beste morra mi fikk jeg en hjemme laga nisse med penger og godteri oppiXD og et par filmer og noe brukans bukser osv;) Det var vell det meste:D
bergeee Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 og til meg selv kjøpte jeg et sånn radiostyr leke helikopter:D jævlig morro!
bergeee Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 fikk merkelig nok ingen sokker! fikk ny tlf, sony ericsson w350i (litt liten men den duger), er virkelig vekke klokke. med propell som drar av gårde i lufte når man skal våknte, og man må finne igjen propellen og sette den på plass igjen før den slutter å ringe! , blutooth handsfree, 2 gensere, 1700kr og litt småtteri til ååå gud en sånn klokke må jeg bare haXD kommer meg ikke opp om det så snøde i senga mi. få langt ut hvor den kommer i fra daXD
Dr_S Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Fikk endel penger og andre ting til hjemmet. OG nytt hus!!!
316 Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Fikk endel penger og andre ting til hjemmet.OG nytt hus!!! Hundehus?
Yngvejos Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Jeg har vært ute å handlet julegaven min idag. (Fikk penger) Jeg gleder meg til å ta det i bruk.
Reset Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Jeg har vært ute å handlet julegaven min idag. (Fikk penger) Jeg gleder meg til å ta det i bruk. Det settet der er utrolig godt å ha har samme selv. Jeg fikk 5000 kr og Dolce Gabbana parfyme sett med dama Bestilte meg pakke på koed på 4000, sorte de lykter, service resetter. Sånn skinn mappe til vognkort osv. Ellers fikk jeg peng, sånne pynte lykter, pledd og tupperware. Kjøpte Speilrefleks til Dama (Selia). Så nå skal hun få ta flere bil bilder ja hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå