Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ting som er verdt å nevne fikk jeg øldispenser av mine foreldre og PS3 med bilspill fra min samboer! - Og utrolig nok ikke et eneste par sokker, noe jeg faktisk bemerket på julaften.

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg har vært ute å handlet julegaven min idag. (Fikk penger)

http://www.jula.se/EsaImages/item/master/033388_d.jpg

Jeg gleder meg til å ta det i bruk. :)

Det settet der er utrolig godt å ha :D

har samme selv.

Jeg fikk 5000 kr og Dolce Gabbana parfyme sett med dama :D

Bestilte meg pakke på koed på 4000, sorte de lykter, service resetter. Sånn skinn mappe til vognkort osv.

Ellers fikk jeg peng, sånne pynte lykter, pledd og tupperware.

Kjøpte Speilrefleks til Dama (Selia). Så nå skal hun få ta flere bil bilder ja ;)

hehe

Det er veldig fint å ha. Jeg flyr rundt å leter etter ting å skru på nå. :P

Idag har jeg hatt det med en tur på hoggern å demontert noen tankfester på e34.

Deretter var det videre å skru fast igjen tanken på bilen til en kamerat.

Så blir det et lite girkassefestebytte utover kvelden. :)

Overgangen fra biltemaverktøy, og skamslitte tengtools fastnøkler er stor.

Skrevet

Her gikk det over all forventning, mye fordi søstra mi har en bil som har brutt sammen litt for ofte før jul :)

Ho fikk altså dyre verkstedregninger dekket, og da følte vel foreldra mine de måtte ta i litt :)

Høydepunktene er vel:

-Blueray spiller

-Ny gitar (Squier Vintage telecaster. Nydelig sak, med nydelig lyd!)

-Diverse treningstøy

og sist men ikke minst gaven fra "Lambertseternissen" aka [space]: Nytt digital speilrefleks :) (Canon eos 1000d. En LITEN oppgradering fra mitt 300d)

Skrevet

Lue i år og :)

Hansker

En del dill som samboeren min setter pris på :(

Dere skulle sett utrykket på samboeren min etter hvert som hun pakket opp gavene fra meg.

Først feile tekopper til serviset hun samler på.

Så et beskyttelsescover til den gamle iPoden hun fikk overta fra meg. Dette passet selfølgelig ikke.

På dette tidspunktet var uttrykket hun hadde i ansiktet så pass skummelt at jeg måtte gi henne den siste pakken så fort som mulig. Heldigvis passet iPodcoveret til den hvite iPhonen hun fikk :D

Skrevet

Må forresten adde at jeg fikk litt julepresanger før jul også.

Siden jeg og kona kjøpte oss hus,så ville foreldere og svigerser gi oss litt ekstra.

Det var isolasjon og gips til garasjen i en gave,og ny oppvaskmaskin.

Helt tipp topp julegaver som gjør livet bedre/lettere i mine øyne.

Skrevet

er så heldig å ha bil intr venner,og de kjøper det jeg vil ha,så i år blei det nye emblemer på bilen, ratt muffe med *a bitche`s car*...hmm....gatebilfilmen,ny baklykt,isskrape i vott,kjørehansker, masse verktøy av en kompis som er dri lei av å skru gammal e30;) hehe...

også slo jo typen ann med nixon klokke og hvitt gull og diamant kjede:D

mens søster`n prøver iherdig hvert år å kjøpe jente dill dall..hehe...iår bomma hu ikke.men dro til med et par snasne høye støvletter:D penger fra mutz = nye frontlykter og jeg er kjempenøid over en bra jul:)

Skrevet

som en tiligere sa :) jeg og fikk en BMW sparebøsse :) er en e46 m3 som e avbildet, fikk jeg penger, putta oppi ett par tuselapper.. da er det bare 143.000 ijenn sa jeg :P ( er ute etter en e36m3 serru :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...