ingard Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Etter å ha studert en del e34 har jeg kommet fra til at smal nyre er det peneste! Svart, lav e34 passer med breifront.. Lyset er helt greit, og jeg klarer meg helt fint. Jeg bor i Nordland, hvor det knapt er dagslyd lengre.
Espen^^ Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 I går på selveste nyttårsafta fikk eg pakke i posten Rein og fin bil
Espen^^ Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Har fått nye lykter i hus må si meg fornøyd. Veldig fine og se til Sorte DE lykter. Tok noen bilder fra godtekjelleren Nypolerte felger med ny gummi. Fanger,vinge og Lykter
///FredriK.S Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Fy fader, KONGE E34! Så Perfekt. thumbs up
Espen^^ Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Fy fader, KONGE E34! Så Perfekt. thumbs up Takk den venter på lakk. noe den sårt trenger
JoCCe Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Ahh, får bare mer og mer lyst på e34 igjen når jeg ser denne ;D Gleder meg til å se den ferdig lakka
Espen^^ Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 er allerede borra hull til dn. så får se
S.Hafsmo Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 tror dette blir bra jeg, kan jo bli drøyt med både bakrutesenker og spoiler, men jeg har sett det på en bil en gang. bare et øyeblikk, men da så det ihvertfall ikke så gærnt ut.. personlig liker jeg V8 front best (merkelig nok ), men det blir nok en smaksak, du får plassere 2 biler ved hverandre og studere.
Espen^^ Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Vurderer og ta av bakrutesenkeren. Den ligger nedpå ruta og lager lyd. Er jo ganske skjeldent syn med ac schnitzer s5 vinge her til lands? tror foresten det blir smal front på meg
Steffen Røssland Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 blir bra denna Espen ska du lakka på Husnes motor eller ?
Yngvejos Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Vurderer og ta av bakrutesenkeren. Den ligger nedpå ruta og lager lyd. Det var godt å høre. Er jo ganske skjeldent syn med ac schnitzer s5 vinge her til lands? Det er fordi e34 ikke passer vinge. tror foresten det blir smal front på meg Godt valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå