Gunnleif Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 her er link til siden. http://www.thephotographer.fi/ Mvh gunnleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Denne nydelige e39en er også fra Finland, vet ikke om det er samme bil med mer mods, eller om det er ekte M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Tjaaa Daniel, vill ikke si den ligna noe mer enn på at felgene er "like", selv om de ikke har samme innpress og størrelse (ser litt større ut på denne).. ikke lik farge eller frontfanger heller så mangler du takluke og shadowline foresten.. hehe Hehe, meinte at det var samme bil (e39) og felger. nei Shadowline blir litt for ... svart, etter min meing .. på ein Svart bil (slik min er) men passer Svært godt på denne, blåe ja ! Veldig fin farge .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Tjaaa Daniel, vill ikke si den ligna noe mer enn på at felgene er "like", selv om de ikke har samme innpress og størrelse (ser litt større ut på denne).. ikke lik farge eller frontfanger heller så mangler du takluke og shadowline foresten.. hehe Hehe, meinte at det var samme bil (e39) og felger. nei Shadowline blir litt for ... svart, etter min meing .. på ein Svart bil (slik min er) men passer Svært godt på denne, blåe ja ! Veldig fin farge .. hehe.. fin bil du også har da... syns helt svart bil er litt kult også jeg da, men smaken er jo som baken da.. Denne nydelige e39en er også fra Finland, vet ikke om det er samme bil med mer mods, eller om det er ekte M5. steike, den var flått!! du har sansen for blå-farger ser jeg men det forstår jeg, det er en rå-fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Går du med planer om å pynte på nybilen Saltkjelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Går du med planer om å pynte på nybilen Saltkjelen? Erru gær'n.. Klart planene er klare. De var vel egentlig klare før jeg handlet nybilen. Nå blir det å hente bilen i Drammen på nyåret og handle inn diverse deler.. Har masse, masse snadder på lur, men sliter å finne ut av hva slags felger jeg skal velge.. Får Rondell D58 grisebillig, så trolig blir det det.. Selvom det er en tomme eller to for lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Går du med planer om å pynte på nybilen Saltkjelen? Erru gær'n.. Klart planene er klare. De var vel egentlig klare før jeg handlet nybilen. Nå blir det å hente bilen i Drammen på nyåret og handle inn diverse deler.. Har masse, masse snadder på lur, men sliter å finne ut av hva slags felger jeg skal velge.. Får Rondell D58 grisebillig, så trolig blir det det.. Selvom det er en tomme eller to for lite.. D58 er en sikker vinner på E39:D Gleder meg til å se hvordan dette blir! Regner med du starter en tråd om bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Går du med planer om å pynte på nybilen Saltkjelen? Erru gær'n.. Klart planene er klare. De var vel egentlig klare før jeg handlet nybilen. Nå blir det å hente bilen i Drammen på nyåret og handle inn diverse deler.. Har masse, masse snadder på lur, men sliter å finne ut av hva slags felger jeg skal velge.. Får Rondell D58 grisebillig, så trolig blir det det.. Selvom det er en tomme eller to for lite.. må du ikke gå i rondell fellen du også.ser jo greit ut men sååå kjedelig da. desuten flasser jo klarlakken så fort at de må jo lakkes hvært år. vist man er kresen da. nei det finnes jo utrolig mye andre felger som er penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 Skal lage en tråd om bilen, får se om det enten blir før den er i hus eller etter. Har jo noen bilder av den nå og masse informasjon som kan deles, men får se hva jeg rekker og har tid til. Det skal hvertfall bli gromt med V8 og ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 må du ikke gå i rondell fellen du også.ser jo greit ut men sååå kjedelig da.desuten flasser jo klarlakken så fort at de må jo lakkes hvært år. vist man er kresen da. nei det finnes jo utrolig mye andre felger som er penere. Har alltid likt Rondell jeg. Hadde det på min forrige E39 og jeg elsker dem. Spiller ingen rolle om de er kjedelige så lenge de passer bilen og ser fine ut. Det finns sikkert helt klart felger som er penere (gi meg gjerne eks.), men nå har det seg sånn at lommeboka også har en viss betydning. Og mht. at jeg får Rondell D58 til en svært gunstig pris blir det mest sansynlighvis dette.. Vil i utgangspunktet ha RH Ac-Schntizer replica.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå