Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så heldige og har fått muligheten til å få ordnet et gruppekjøp av Eisenmann eksosanlegg fra AutoBB AS. Jeg kan ikke gi noen priser her og nå ettersom det er prisforskjeller fra modell til modell, men dersom du er interessert i å være med på et gruppekjøp av Eisenmann eksosanlegg så meld interessen din i denne tråden med hva slags bil det skal til og årsmodell. Meld også ifra om det skal være 2x76mm, 2x83mm, 4x76mm og 4x83mm.

Jeg vil la denne tråden stå i noen dager så vi får samlet mest mulig kjøretøyer og deretter gi informasjonen videre så vi kan få korrekte og best mulige priser. Prisene vil jeg legge ut når disse mottas.

Har du i lengre tid gått å vurdert Eisenmann, så meld dere på nå og ikke la sjangsen gå fra deg. Her er det gode muligheter for å få billigere Eisenmann eksosanlegg til din bil dersom du er seriøst interessert. :)

Les gjerne mer på: http://www.eisenmann-technik.de/

PRISTILBUD foreligger på side 7.

Bekreftelse på bestillinger- Jeg vil også denne gangen minne på at bestillingene er bindende og at Eisenmann krever 100% forskuddsbetaling. Det tar 4 uker å produsere fra bestillingen blir sendt inn.

Saltkjelen - 1997 E39 535i sedan

hylle - (11) e32 740i sedan E32 2x70mm B5219.00700 LEVERES KUN MED 2X70MM 5400

marius paulsen - (6) 97 523i sedan E39 4x76 B5232.02420 MODELLER MED M-TECH HEKKSKJØRT 9900

morteym - 2003 M3 coupe Eisenmann Race 4x83mm 9900

Rundsag - 2000 E46 320Ci 2x ø 76 mm B5246.00760

k3n - 8 2.2 e46 320i coupe E46 4x83 RACE

bad_ip - 9 e46 330i coupe E46 2x76mm B5304.00760 5500 RACE

m32008050602ym9uc8.jpg

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Siden jeg ikke kan noe tysk i det hele tatt, kan du da finne ut hvor mye det vil komme på til en E34 M5 3.8l?

Kun bakpotta i 2x83 helst race, men sport må også vurderes vist det er mye dyrere med race :)

Det er en 92" modell :)

Skrevet
forskjell på race og sport? skulle hatt til e34 selv

Forskjellen er at sport lyder litt mer dempet. Det jeg fikk høre av stylabilen.se

Jeg er forøvrig interessert. 2x 76mm race. Bor i bergen.

Skrevet

Med tanke på at forrige gang jeg sjekket 4x76mm på en E36 325i kostet det 12 000, er jeg selvfølgelig interessert i å vite pris man kan få til da? Regner med det blir for dyrt for meg likevel men?

Skrevet
Siden jeg ikke kan noe tysk i det hele tatt, kan du da finne ut hvor mye det vil komme på til en E34 M5 3.8l?

Kun bakpotta i 2x83 helst race, men sport må også vurderes vist det er mye dyrere med race :)

Det er en 92" modell :)

Jeg vet ikke prisene ennå, men samler sammen lista for de som er interesserte og ser hva de endelige prisene blir. Jeg setter deg opp på lista også får du senere svar om hva det vil komme på.. :)

Skrevet
Med tanke på at forrige gang jeg sjekket 4x76mm på en E36 325i kostet det 12 000, er jeg selvfølgelig interessert i å vite pris man kan få til da? Regner med det blir for dyrt for meg likevel men?

Jeg setter deg opp og gir deg svar når jeg får prisene.. :)

Skrevet
forskjell på race og sport? skulle hatt til e34 selv

Forskjellen er at sport lyder litt mer dempet. Det jeg fikk høre av stylabilen.se

Jeg er forøvrig interessert. 2x 76mm race. Bor i bergen.

P.g.a. BMW`s iherdige forsøk på å få E46 med 6 cyl motor så nedtonet og lydløs som mulig vil jeg anbefale deg å bestille mellomrørene i tillegg som erstatter den nest bakerste eksospotta. Ellers vil du knapt merke noen stor forskjell i lydbildet, sånn er det bare på e46 med 6 cyl motor. Untatt m3 da seff :wink:

Skrevet

Jeg tror det er en fordel at de som lurer på pris er seriøst interesserte. Poenget med gruppekjøp er vel rabatt dersom et visst antall kjøper.

k3n: Du bør spesifisere at det er en 320i 2.0 tror jeg.

Jeg vil også anbefale mellomrør som erstatter mellomdemper, på det sterkeste! Dette er veldig viktig for å få fram lyden. Velg heller Sport framfor race hvis dere ikke vil ha for høy lyd. Jeg har Eisenmann sport 2x76" på min 323 Ci, og det er akkurat passe. Diskre nok lyd, men den høres oppi gaten lissom. Det er mye nok lyd på en non-m etter min mening, med mindre man vil bli effektpotte-gutten i gata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...