haavard Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ble badass med BBS! Du gjorde nok et godt bytte der ja. =) Enig med Einar at vi må ha flere slike vaskekvelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Enig med alle di tre utsagnene haavard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 BBS CH er garantert en av de fineste "ikke-kant" felgene som fåes til E46. Veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 hadde jo kant felger før disse..9x18 med 8 cm kant forann og bak...synes disse er bedre for di kommer liksom lenger ut.. takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Da var felgene polert med Meguairs voks OG autosol...polerer jeg di mer nå så ryker klarlakken tror jeg ;P hvorfor er det ikke sommer før om tidligst 3 mnd? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Fysj så stygge felger... Slike ville jeg aldri i verden funnet på å sette på min e46... Siden du har gjort ett så stort bomkjøp så skal jeg være litt grei mot deg. Kan kjøpe felgene av deg for 2000kr, slik at du blir kvitt de Fra spøk til dynamit. Utrolig pene felger. Ga bilen din ett helt nytt preg og utseende Drømmer om slike selv også, men det vet du jo allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Utrolig bra! Mer stilrent enn med CH felger blir det nesten ikke. ..og i tillegg er det skikkelige felger Grætts! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Thanks guys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Selges til fordel for E60 5serie ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Pris? Digger bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Hun som lager mat skulle jo vist ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Og så må du greie håret etter du har vært ute i motvinden, Penguin Bare tuller.. Drømmer om CH her også...eller LM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Fryktelig kjekk en kar. Og ikke minst en pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Lekkert med BBS felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Fryktelig kjekk en kar.Og ikke minst en pen bil.. lol ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå