Spiff Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 er det forresten noen som er rå på og lage avatar bilder? skulle hatt en avatar av dette bildet om noen har lyst og lage for meg
///Mysild Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 du som kjører den støgge bilen der ja! nei da... hehe
Nøstbakken Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 kul bil .. rå flott farge ..men kansje det hadde vore finere med front lykter med sort bakgrunn. men ellers e da berre lekkert .. jeg har lyst og bytte lykter, har inpro lykter nå, men har kjøpt nye angel eyes ringer i fra norvatio som jeg skulle hatt montert, men må ha nye orginal lykter da, får ikke brukt dem i de jeg har i hvertfall, lurer også på om det er mulig og få orginale lykter med linse lys på nær lyset, har ikke lyst og bytte ut de jeg har nå og få vanlig glass heller desse lyktene hadde sikkert vært fine på bilen din http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... imgActive= har samme typen selv.. ganske fornøyd med dem ..
MortenK Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Vanerlig hvis liker jeg ikke E36 i det hele tatt, men når jeg ser strøkne biler så endrer det tankegangen litt ja! Av E36 så er det strøkene cabriole'er og Coupe'er som viser seg frem i mine øyne. Eneste negative med Cab er at det er kaldt og støyende innvendig om vinteren, men når sommeren kommer, ja da er det fult liv!
Spiff Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 du som kjører den støgge bilen der ja! nei da... hehe alltid hyggelig med positive kommentarere fikser du noe nye meets snarta da? og ikke på en dag jeg jobber neste gang! tusen takk Vanerlig hvis liker jeg ikke E36 i det hele tatt, men når jeg ser strøkne biler så endrer det tankegangen litt ja! Av E36 så er det strøkene cabriole'er og Coupe'er som viser seg frem i mine øyne. Eneste negative med Cab er at det er kaldt og støyende innvendig om vinteren, men når sommeren kommer, ja da er det fult liv! var ikke noe fan av E36 jeg heller før jeg kjøpte denna i grunn, men angrer absolut ikke bruker også hardtop om vintern, det hjelper en del mot støy
Spiff Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 kul bil .. rå flott farge ..men kansje det hadde vore finere med front lykter med sort bakgrunn. men ellers e da berre lekkert .. jeg har lyst og bytte lykter, har inpro lykter nå, men har kjøpt nye angel eyes ringer i fra norvatio som jeg skulle hatt montert, men må ha nye orginal lykter da, får ikke brukt dem i de jeg har i hvertfall, lurer også på om det er mulig og få orginale lykter med linse lys på nær lyset, har ikke lyst og bytte ut de jeg har nå og få vanlig glass heller desse lyktene hadde sikkert vært fine på bilen din http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... imgActive= har samme typen selv.. ganske fornøyd med dem .. har du flere bilder av lyktene dine? fant ikke så mange i tråden din
///Mysild Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 du som kjører den støgge bilen der ja! nei da... hehe alltid hyggelig med positive kommentarere fikser du noe nye meets snarta da? og ikke på en dag jeg jobber neste gang! ja, ikke sant haha... joa, er vel muligheter for det... men er jo snø nå... så blir ikke før i april i hvertfall
Ron Jeremy Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Vanerlig hvis liker jeg ikke E36 i det hele tatt, men når jeg ser strøkne biler så endrer det tankegangen litt ja! Av E36 så er det strøkene cabriole'er og Coupe'er som viser seg frem i mine øyne. Eneste negative med Cab er at det er kaldt og støyende innvendig om vinteren, men når sommeren kommer, ja da er det fult liv! Hvor har du det fra at en cab er kald om vinteren? Det er isåfall ikke noe problem med E36, støyer litt mer, spesielt i tunneler, men softtop har andre bra egenskaper.
Lars89 Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 du som kjører den støgge bilen der ja! nei da... hehe alltid hyggelig med positive kommentarere fikser du noe nye meets snarta da? og ikke på en dag jeg jobber neste gang! ja, ikke sant haha... joa, er vel muligheter for det... men er jo snø nå... så blir ikke før i april i hvertfall Vinterbiltreff
Spiff Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 snøen skremmer vel ingen? hvordan nyrer sitter det på bilen min egentlig? er det facelift eller gammel? har lyst på nye uten chrom!
StianA Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 fin cab kan jo få kjøpt hardtop også da så støyer det jo ikke like ille heller
Haug Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 snøen skremmer vel ingen? hvordan nyrer sitter det på bilen min egentlig? er det facelift eller gammel? har lyst på nye uten chrom! Prefacelift.
Spiff Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 hva er forskjellen på prefacelift og facelift?
BreitBau Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Prefacelift er mer firkantete og "rillene" sitter sypere i nyrene.. Facelift har rundere kanter, er ikke symmetriske og rillene stikker helt frem til fremkanten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå