Mexos Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Var edru i natt så formen er fin. litt trøtt da jeg var i seng kvart på 7, men sove kan jeg gjøre natten som kommer
Mr.Silver Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Formen er toppers Ikke en dråpe inntak i natt da vi var ute i sjøen... Skikkelig festlig... Men ett godt nyttår blir det iallefall:)
olavesen Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 litt redusert. men med tanke på alt som forsvant . så er det ikke ille godt nytt år alle bimmers brukere
Bjørn 320 Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Ganske elendig når eg vakna, men bedre no Blir nok ikkje så seint i kveld men...
sonic Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Formen her er bra, men kjenner det i hodet ennå Har kjørt allerede 20 mil idag.
Rabies Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Formen er fin. Var edru, Og sitter fortsatt og ler av de jævelungene jeg jagde inn i skauen i natt
Tronstad Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 oh mad satt rekord i og være ræva i formen i dag ! fortærte 12 sterkøl og en halv flaske bacardi razz (drikkes rent) på festen og fikk noe cognaq ræææl når jeg kom hjem og fortærte noen øl der og, påfølgende er stor fylle angst kvalme og hodepine !
morteym Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Jeg begynner å komme meg nå. Jeg drakk med måte, men holdt på helt til kl 5, så da sier det seg selv... Tror ikke det er bra å drikke mer enn en flaske rødvin altså. Har aldri blitt i så ræva form etter "normal fyll".
Simen! Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Formen er vel ikke helt som den skal Hem..fyllesjuke er jo en ting, men å ha fylle-angst det slår alt!!
hylle Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Verste scenarioet er jo å glemme å ta med vann til sengen. våkne opp kl halv 9 og oppdage at det kun står en halvliter cola ved sengekanten, fortærer den raskere enn noengang, sovner en halvtime til og våkner opp med enda mer søt smak i munnen., og bare tanken på å gå og hente vann i den tilstanden kroppen og hodet har blir jo nesten som å gå med museskritt over autobahn en lørdags formiddag. verste som finnes om jeg kan si det selv..
316 Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Drakk opp 55 cl med hjemmelaget tyrker i går jeg, det var MER ENN NOK. Alt ned i løpet av 3 timer. Hadde kun spist en halv Grandiosa i løpet av onsdag og torsdag. Ble DRITINGS, og tørka ut noe så grenseløst i kjeften...
wabby Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Formen er topp! MEN dette er vel strengt tatt tulletråd sladder..?
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 off-topic tråder begynner det å bli for mange av vel. Helt enig wabby.
Simen! Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Formen er topp!MEN dette er vel strengt tatt tulletråd sladder..? Begynner bli litt for mye "sosial-tråder" kankje? ikke vet jeg, men kankje greit i sånne tider..vert noe annet viss det hadde vert etter en helt vanlig lørdags fest
wabby Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 tja, jeg prøvde å utføre en undersøkelse ang kaffen til statoil, og den ble stengt. Årsak var at det var tulletråd ting. Venter spent på svar fra moderator hvordan man skal klare å lage en spørreundersøkelse i tulletråden....
Anbefalte innlegg