316 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Husker det sto en 518 utenfor der en gang også for et eller to år tilbake. Var innom å hørte på priser (før Europris overtok lokalene bakover), men han skulle ha fantasipriser.Har derimot hørt mye syke historier om "bilsamlinga" som befinner seg i hulegangene nede under bygget... Men har aldir hørt noe, og jeg ser ikke noe dør ned dit heller.. Jeg har vært nede i hulegangene der... De syke historiene dine stemmer, det kan jeg bekrefte.
Sir Hofstad Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Oddis: Er den potetkjelleren under der det står endel biler i. Har aldri vært der, fant heller ingen dør ned. Den er nok skjult av noen som ikke vil at andre skal komme ned dit. Her tror jeg en bimmers action med finlandshette og lommelykt hadde vært på sin plass. Er utrolig underholdene å lese om slike garasjefunn, selv om bilene gjerne ikke er verdt å samle på... (eller er det bare meg med en slik interesse ) Selv har jeg lagt ut "dempet" info om noen garasjer der det står biler for millioner... Det er nesten så jeg drar og henter/berger noen av CSLene,M3ene osv hvis de ikke våkner...
316 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Etter det jeg husker er det kun èn BMW der nede, den er til derimot så sjelden at jeg omtrent kan garantere at ingen her inne har den..
Yngvejos Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Husker det sto en 518 utenfor der en gang også for et eller to år tilbake. Var innom å hørte på priser (før Europris overtok lokalene bakover), men han skulle ha fantasipriser.Har derimot hørt mye syke historier om "bilsamlinga" som befinner seg i hulegangene nede under bygget... Men har aldir hørt noe, og jeg ser ikke noe dør ned dit heller.. Jeg har vært nede i hulegangene der... De syke historiene dine stemmer, det kan jeg bekrefte. Ta en tur med kamera da.
316 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 heimkokt: BMW 700. Yngvejos: Det er lettere sagt enn gjort. Var en gjeng som var bedt ned dit for noen år siden.
HeinZ Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Må jo bare finne ut hva som er der nede nå. dette er spennans
oddis Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 heimkokt:BMW 700. Yngvejos: Det er lettere sagt enn gjort. Var en gjeng som var bedt ned dit for noen år siden. AHA! Så du vet hvor døra er Nei, man må te seg.. Denne kjelleren har vel også vært i veteranbilblader? Hadde vært moro å sett noen artikler/bilder derifra.
316 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Man må te seg ja, er nok best det... Jeg kan tenke meg at den har vært i veteranbilblader, ja. Var nemlig en gjeng med veteranbileiere som ble invitert ned der. Noen av de hadde faktisk vært der før, også. Ikke umulig at pappa har noen bilder liggende heller.
heimkokt Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 heimkokt:BMW 700. Yngvejos: Det er lettere sagt enn gjort. Var en gjeng som var bedt ned dit for noen år siden. Digg bil
JonasD Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Fattern hadde en hvit E28 518. Han hadde den i 10 år! den ble kjøpt av en mekaniker tror jeg, som skulle fikse den opp, kanskje han er inne her på bimmers?
Erebus Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 heimkokt:BMW 700. Yngvejos: Det er lettere sagt enn gjort. Var en gjeng som var bedt ned dit for noen år siden. hva er bmw 700?
Fredrik 90 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Det er veldig interessant med slike garasje funn. Man kan få seg mange overraskelser. Ikke det at det har så mye med tråden å gjøre men jeg husker et utrolig tilfelle. Det var en eldre dame som hadde vært gift med en bank mann som gjorde store penger på 80 tallet. Mannen døde av hjerte infarkt på slutten av 80 tallet og huset og eiendommen forfalt mer og mer etter som åra gikk, enka klart ikke å holde det ved like. Av en eller annen grunn hadde de ikke så mye kontakt med barna sine, men da enka døde i fjor kom de for å rydde opp i dødsboet. Og hva finner de i garasjen, jo der står det en 88 mod E34 535I med kun 9000 km på telleren. Svær mobiltelefon montert mellom setene og et tykt teppe med støv lå over hele bilen. Enka klarte ikke selge bilen da mannen som vist nok var en stor BMW fan, vandret, og lot den heller stå. Utrolig hva som befinner seg i garasjer og kjellere rundt omkring. Bilen ble for øvrig kjøpt av en entusiast og har sist jeg hørte gått 15 000km. En liten avsporing men der kan man se hva som kan komme fram av glemte ”skatter” i kjellere og garasjer landet rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå