awt Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Ladeproblemet er ikke et problem hvis man bruker en eldre iPod (alt før de som ble lansert i sommer), eller en adapter slik jeg har. Tror det er Alpine du må kontakte for dette, da det er de som har laget selve tilkoblingen til iPod. Du kan jo alltids se litt på forumet til Intravee også, står noe om dette der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Noen som har hørt noe om ladeproblemet er rettet opp? Lurer på å kjøpe en slik: http://www.bestbuy.ca/catalog/proddetai ... atid=21177 eller: http://www.bestbuy.ca/catalog/proddetai ... &langid=EN Men begge disse er jo da nye typen som ikke lader med Intravee II? 7th gen? 6th gen, funker den? Veldig lite brukte Ipods å finne på Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Lade-"problemet" må rettes opp i tilbehøret og ikke Apple. Dice sine nyeste iPod-adaptere har fått den nye lademetoden (gjennom USB, og ikke FireWire slik det var før). Hvis man vil bruke noe annet enn Dice gjør en slik jobben uten problem. Det er veldig stor sannsynlighet for at det vil komme ny iPod Touch (og iPhone) til sommeren, så jeg ville ventet med å kjøpe til etter dette. Om den nye ikke er interessant vil nok prisene på de gamle falle en god del etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Har ettermontert full 16:9-navipakke med MKIV computer (v32), BM 54 radio og PI CD-skifter. Hva slags tilkoblingsmuligheter og avspillingsmuligheter finnes her?Ser jo at folk kobler til det rareste, men hva finnes det greie rimelige løsninger for? Tenker da i forhold til DVD-spiller, mp3-spillere osv? En dvd-spiller koster ikke mye,dvd-n har flere inganger + aux. Den kostet meg 60$. da trenger du bare koble mp3 på front ingangen eller på aux. Har koblet dvd-spiller, den er fastmontert i bagasjeromet på samme side og høyde med navi dvd-n.på dene kan jeg koble mp3 spiller eller mobil tlf.Jeg bruker min nokia N82. alt du ser på mobilkjermen blir vist på navi skjermen, lyden går gjenom bilens lydannlegg. man kan f.eks bruke gps-n fra mobilen på navi skjermen. musikavspillingen er supert må jeg si. se noen blider her. beklager dårlige blider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Tøft! Da styrer du alle menyvalgene fra mobiltelefonen? Hvordan i alle dager får du display-ut? Har N82 det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Tøft! Da styrer du alle menyvalgene fra mobiltelefonen?Hvordan i alle dager får du display-ut? Har N82 det? ved å bruke orginale tv ledningen som følger med din n82. kobler den i fronten på dvd-n ja man styrer menyen fra mobilen. har ikke lagt ut kabelen i dashbordet enda.trenger noe mer lengde en de som følger med mobilen. 1. velger tv i navi menyen 2.settet tv på AV 3.med fjernkontroll slår jeg dvd-n på 4. med mode knappen velger jeg fra hvilken kilde i dvd-n jeg vil spille/vise 5.Da velger jeg dvd eller ryggekamera eller nokia mobilen min. Dette er mye enklere. bedre og biligere en mange andre løsninger. Man får en så si komplett multimedia pakke på den måten her. Ved å koble deg med mobilen til et tråløst nettverk får man internett på navi skjermen. da slipper man pc på blien..he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Tøft! Da styrer du alle menyvalgene fra mobiltelefonen?Hvordan i alle dager får du display-ut? Har N82 det? Mange av de nyere Nokia N-series og noen andre telefoner kommer med TV-utgang integrert i minijack-utgangen. Ganske finurlig løsning egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Hva med carX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Hva med carX? CarX er et proff løsning. Det er nok mer kostbart og krever mer tid å få ordnet alt det. Men fy søren det ser bra ut. CarX er digg. http://www.carx24.de/carx.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Er jo ikke det da, du har jo Video ingang og aux input. Så trenger vel bare å ha en liten Netbook baki der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Tøft! Da styrer du alle menyvalgene fra mobiltelefonen?Hvordan i alle dager får du display-ut? Har N82 det? ved å bruke orginale tv ledningen som følger med din n82. kobler den i fronten på dvd-n ja man styrer menyen fra mobilen. har ikke lagt ut kabelen i dashbordet enda.trenger noe mer lengde en de som følger med mobilen. 1. velger tv i navi menyen 2.settet tv på AV 3.med fjernkontroll slår jeg dvd-n på 4. med mode knappen velger jeg fra hvilken kilde i dvd-n jeg vil spille/vise 5.Da velger jeg dvd eller ryggekamera eller nokia mobilen min. Dette er mye enklere. bedre og biligere en mange andre løsninger. Man får en så si komplett multimedia pakke på den måten her. Ved å koble deg med mobilen til et tråløst nettverk får man internett på navi skjermen. da slipper man pc på blien..he he Jeg har orginal Navi og CD skifter bak. Med tv og slikt frem.. Men ønsker å koble til ekstern lyd og kanskje bilde inn.. Hvordan får jeg til det? Kan legge til bilder av utstyret, om noen trenger det. Er ingen AV innganger eller noe på utstyret som er nå, men skal vel gå an og lodde inn dette? noen som vet hvilke ledninger som skal brukes ved lodding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Jeg valgte å installere tv modul(har begge analog od digital.den digitale med mpeg2 for jeg brukt kun utenlands.)på bmw TV-modulen har jeg koblet dvd-n som igjen har av-in,av-ut og aux. På den hvite kontakten pin 4.5.6 og 15. "awt" har lagt bilde på side en i denne tråen. her er noen bilder i bilde over og under ser man orginal nokia tv-ledning. det er bare plug and play. slik kan man koble også ipod og andre mp3-spillere. for å få bilde skal man ha 4xRCA kabel,ellers blir det bare lyd uten av-video kabelen. andre enden er man i neste bilde Denne enden er koblet på dvd av-in port på baksiden av dvd-n andre ser dere på den hvite kontakten Over ser vi den ene sorte ledning som er koblet til pinne 15 Tv-adapter er installert også, da kan en se tv /dvd ect. under kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 ok.. Jeg har orginal TV modul da. Skjønte bare litt av det du nettopp beskrev.. Den sorte pluggen du holder på et bilde, Den er koblet i dvd'n? Og der har du koblet til hva? mono lyd og bilde? Bilde fra DVD'n får du opp på AV kanalen på TV'n??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 ok.. Jeg har orginal TV modul da. Skjønte bare litt av det du nettopp beskrev.. Den sorte pluggen du holder på et bilde, Den er koblet i dvd'n? Og der har du koblet til hva? mono lyd og bilde? Bilde fra DVD'n får du opp på AV kanalen på TV'n??? den sorte plugen er til nokia telefonen. der kan man koble også ipod eller annen mp3 spiller. velger av på tv-n for å se på dvd ja. så velger man med mode valget hvilken kilde på dvd-n skal spilles.av-in 1.2.3 , aux, eller selve dvd plata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 ok.. Da skjønner jeg litt.. men ikke helt.. Den sorte pluggen passer jo ikke i noen nokia tlf? Den må vel passe bak på DVD'n? Hvor kjøpte du ledningene? Vet bilradiospes har et "Sett" en kan kjøpe for å lodde på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå