marararius Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Ja, og legg ut nye bilder etter det! Så blir kanskje alle fornøyde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Flott, case closed helvette, ølla gjør meg så kritisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 la meg få vaske den imorg da for helv**e:P Nei, jeg klarer fint å vaske den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Men hvis tissen min var like skitten som denne bilen hadde jeg aldri sendt bilder av den til damen.... Men hvis du var kry og ivrig, kunne nok ventetiden fram til vaskehallen åpnet igjen føles som uendelig lang... Og ikke la meg glemme: badsha; gratulerer med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Men hvis tissen min var like skitten som denne bilen hadde jeg aldri sendt bilder av den til damen.... Men hvis du var kry og ivrig, kunne nok ventetiden fram til vaskehallen åpnet igjen føles som uendelig lang... Og ikke la meg glemme: badsha; gratulerer med ny bil. takker herr Der Barockengel her er et nytt bilde med de 19" som med følger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Helvette! breyton Inspiration! NAM! men, ser ut som 5 serie innpress på disse...men, selg dem, og du har nok penger til fullt bodykit type m3, ny grill og diverse listverk, OG gullvask på shell MED polering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 haha yess har tenkt å selge dissa da jeg har lyst på 17" 18" hartge noem som har lyst til å kjøpe felga? dekka er splitter nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 haha yess har tenkt å selge dissa da jeg har lyst på 17" 18" hartgenoem som har lyst til å kjøpe felga? dekka er splitter nye! Har du skikkelige bilder av felgene? og hva er i såfall pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hvilken pris tenkte du? Hvilke dekk/felg dimensjoner er det? (annet enn at de er 19") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 skal få tatt bilde av felgene imorg, har desverre ikek fått tid til å ta bilder av de enda, men skal få tat noen imorg, er litt kantkjørte, pris? kom med bud. skal få sett på dimmen på dekka imorg oxo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 her er noen nye bilder-- tatt ifarten etter vaskehall. felgene som henvist trenger å rengjøres, men er endel stygge lakkskader på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå