Erebus Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde på tide å ringe banken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Det er flott at biler begynner å bli billigere... Kanskje biler blir billigere etter hvert i denne finanskrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Det der tror jeg er mer et utslag av at det er vanskelig å selge dyrere cabrioleter for tiden.. "Finanskrise" og vinter.... Uansett mye bil for pengene det der selv om den trenger en ny bakfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 hva er galt med bakfangern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 hva er galt med bakfangern? Den er ikke pen. Men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Uansett mye bil for pengene det der selv om den trenger en ny bakfanger. Hvilken fanger er det der egentlig? Var samme type på en coupe jeg så på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 ligger ikke den 150 laken under listepris, hvis noe slikt fremdeles kan sies å eksistere i disse tider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Vert fin sommer bil det der Noen som la merke til drømmebilen til høyre på bilde 6 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 505 i pant på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 505 i pant på bilen...Pleier ikke være noe problem da du kjøper bil fra forhandler.Eller for å si det sånn, det SKAL ikke være noe problem når den kjøpes av forhandler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Bommer jeg hvis jeg sier CSL?Eller var der porschen du tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Bommer jeg hvis jeg sier CSL?Eller var der porschen du tenkte på CSL`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 kosta vel bortimot millionen med alt utstyr når den rulla ut av munchen for 4 år sia denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Uansett mye bil for pengene det der selv om den trenger en ny bakfanger. Hvilken fanger er det der egentlig? Var samme type på en coupe jeg så på en gang... Fangere fra Aerodynamic-pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 drømmepris og riktig farge/utstyr iaf..og girkassa ser ut til å være en short-shift stick? digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå