Dr_S Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Trenger nye sommerdekk til kommende sesong. Tenkte litt på Falken, de er gunstige i pris ser jeg på dekkonline.com...hvordan er kvaliteten? Er vant til Goodyear og Dunlop dekk som jeg har vært fornøyd med. Er falken noe tess? F.eks FK452 til 1066,- pr dekk..
Kai-P. Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Prøv Hankook Ventus, du kommer ikke til å angre, sitter som bare det og meget stille..
EirikL Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg hadde Falken 451 på cab'en og det sporet ganske sjukt til tider. Dama til ESveen opplevde det samme da hun overtok felgene mine på en e36 sedan. Jeg går med tanken på å prøve ut BF Goodrich til sommern på ix'en.
Scampi Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg trenger også nye på touringen, og er ute etter noe som ikke sporer så utrolig mye. Faktisk usikker på hva som sitter på contour-felgene nå, men de klatrer mye i veibanen.
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Har Sumitomo HTRZ 2 på min e36.. 225/45/17.. Utrolig fornøyd med de dekkene.. Lite støy, henger veldig bra på veien, og veldig bra slitestyrke.. "Kanten" på de er også veldig blank på en måte, uten mye skrift og greier.. Få på litt dekkfornyer der, så blir det dritblankt og fint!
P.I.B Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Prøv Hankook Ventus, du kommer ikke til å angre, sitter som bare det og meget stille.. Jepp. Har ventusdekkene selv, og synes de er meget bra. Sporer lite også.
Gunnar Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Jeg hadde Falken 451 på acb'en og det sporet ganske sjukt til tider. Dama til ESveen opplevde det samme da hun overtok felgene mine på en e36 sedan. Jeg går med tanken på å prøve ut BF Goodrich til sommern på ix'en. Jeg mener FK451 overhodet ikke kan sammenlignes med FK452. Det er to helt forskjellige dekk. Ihvertfall er det min opplevelse etter å ha hatt begge typene. FK452 er stillere, sporer mindre og sitter bedre. Dessuten har de nå fått temmelig normal bredde. FK451 var mye smalere enn de fleste andre merker. Et lite forbehold er at jeg ikke har prøvd de i samme dimensjon på samme bil, men tilsvarende bredde og profil. Men det blir jo alltids smak og behag, jeg mener de er god valuta for pengene, og et helt greit valg uten at man setter livet på spill. I 20" var det helt uaktuelt å kjøpe Michelin PS og slike, da de kostet godt over 3000,-/stk.
nimitz Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Trenger nye sommerdekk til kommende sesong. Tenkte litt på Falken, de er gunstige i pris ser jeg på dekkonline.com...hvordan er kvaliteten? Er vant til Goodyear og Dunlop dekk som jeg har vært fornøyd med.Er falken noe tess? F.eks FK452 til 1066,- pr dekk.. Falken dekket du tenker på kommer ganske godt ut på testen til brukere av dekket så jeg vil no tru at det er et godt dekk. Så ut til og være ganske støysvakt også.
Mexos Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 En skal være forsiktig med å uttale seg om sporing når dekkene er brukte. Slitte gamle dekk som står på felger som ikke lenger er balanserte kan være helt jævli å kjøre med kontra nye dekk av lik fabrikat som er balanserte og i orden.
Hefner Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Er falken noe tess? F.eks FK452 til 1066,- pr dekk.. Jøss hvilken pingle dim skal du ha da? 165/65X14? var jo ikke dyrt syns jeg,koster en høvding mer til meg
Sjøbuse Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 jeg har hankook. de sporer ovrraskende lite. merker ingen ting. bare om det er VELDIG sporete kan jeg merke det litt. og jeg har 285 bak og 245 forran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå