Bmw 523iat Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 1 eier siden den ble kjøpt ny hos stenshagen bil i oslo. 123000km med fullt servicehefte. Sporst m-tech understell, med nivåreg, steptronic osv.. Bilder taler vel for seg sjøl. Påkostet nærmere 60000kr i mitt eie! Deler noen bilder med folket. Bilde etter jeg henta bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Bilder av bilen etter den ble slik jeg villle ha den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Litt flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Pen bil Ble veldig bra det du hadde gjort. Har du sommerfelger til den stående? evnt. hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Takk for det, nei har ikke sommerfelger til den enda, men har jo noen måneder på å få tak i noen, blir vel noen 18" eller 19". Er meget godt fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Skjønner. Den så ihvertfall ut som et strøkent eksemplar! Både interiør og eksteriør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Pen bil! Ett tips er å bytte ratt til sånn M ratt.Det løfter interiøret mye. Meget pen bil,måtte bare si det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Takker for det, meget hyggelig å høre:) har vurdert det, må bare vent til det dukker opp brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Kjempe fin bil detta Bmw 528iat. Men ville vurdert nye skilt på den, de så ikke så bra ut.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Morsomt at flere deler samme mening som meg Nye skilt skal bestilles etterhvert, er jo meget stygge de som står på! Har bare glidd litt ut, har hatt så mye andre ting som måtte kostes på. Har ett problem med de lyktene jeg kjøpte av merket depo. Kjøpte de av en kar på ebay som heter fishcake321, er bi xenon lys med 55w langlys og diodebaserte led lykteringer alt er i 8000K farge med automatisk høyde justering kjørelys. Får ikke langlysene til å virke, står bare å blinker i ett par millisekunder når jeg aktiver langlys bryteren. Noen som vet hvordan jeg løser dette? alt det andre lyser som det skal selv om bilen ikke liker de nye lyktene, lysmodul er byttet å kodet til nyere type lykter. Noen tips? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Fiin bil, ble mye bedre med litt M-plast, og nye lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Skal forøvrig monteres original aerodynamik tak spoiler når været tillater det. Helt utrolig og disse bilene kler M ustyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Flott E39 Ossen lykter er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 fin bil ja tok seg bra ut etter de moddsa takspoiler gjør susen! men skal det være bi-xenon i di lyktene da? bi- har du vel en pære med nær, og fjærlys.. men siden du har 2 reflektorer ska det være 1 pære i hver!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Takker:) er en pære med xenon i vær reflektor- altså bixenon/xenon i nær og fjærnlys. De lyktene kosta meg nærmere 7000kr inklusive moms og frakt. kjøpte de på ebay, meget bra finish, alt var plug and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå