EBørøsund Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Holder på å montere xenon i tåkelysene min, men får ikke inn pæra, den stopper i "hetta" inne i lykta.. Hva gjør jeg? Er orginale lyktene, ikke facelift eller m5 front..
chin_high Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Har du omformer også da? Fra halogen til Xenon... Du har ikke bare kjøpt pærer liksom?
EBørøsund Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Kjøpte ettermonteringsett, uten no overgang.. Trenger jeg det? Hvor fåes disse kjøpt?
pita Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 trenger ikke no overgang nei! bruker de orginale festene det jeg måtte gjøre var å borre et nytt hull til ledningene... men ska ikke være no problem å få festa pæra
EBørøsund Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 hmm... har tatt på hull, men pæra viker for lang.. Får ikke kanten på pæra neppå lykta, den ser ut til å stoppe i hetta inne i lykta...
pita Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 husker ikke helt hvordan det var, men jeg delte lykta. åsså var det 2 metall "klipps/stenger" som holdte pæra på plass.. stemmer dette? edit: prøvd å sette den inn i forskjellige rettninger?
2fast4u Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 hmm... har tatt på hull, men pæra viker for lang.. Får ikke kanten på pæra neppå lykta, den ser ut til å stoppe i hetta inne i lykta... Hei.. stemmer det at pæra er litt for lang ja..xenon pærene er litt lengre enn vanlige pærer tror jeg.så jeg støtte på samme problemet som deg..men dette skulle jeg ha.. så jeg tok ut den blekk platen i mirdten og brukte drill og borret/slipte,slik at det ble større plass.. borret ikke hull.men ble noen småhull til slutt før det ble bra.. dette ble bra..
Oderschvank Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 hadde ikke problemer med at pærene var for lange når jeg monterte på min e39, eneste problemet jeg fikk va at hullet var for lite for den nye sokkelen, så jeg måtte borre opp hullet ett par mm.
pita Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 åja, slik å forstå nei, hadde ikke det probleme med at pæra hva for lang...! men kan henne lengda på pæra kan variere..
EBørøsund Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Hmm, da blir det modding av "hetta" inni lykta etter jobb i dag;)
Robin L Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 sikker på at du har kjøpt riktige pærer da? er det ikke h7 i disse lyktene?
EBørøsund Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Var h7 i ja, å h7 i xenonsettet.. Men det sier nødvendigvis ikke noe om lengda på pæra.. Sokkelen og innfestinga..
2fast4u Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 sikker på at du har kjøpt riktige pærer da? er det ikke h7 i disse lyktene? mange 100 forskjellige xenonkitt på markedet nå for tiden vettu..så lengden jan jo variere..pæra mi var noen mm lengre ja.. så måtte modde innmaten litt..går greit d..å ja det er h7 ja.
Otis Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Du kan jo å kjøpe nye feste ringer til pærene i fra ebay f.eks. Så slipper du å ødelegge de fine orignale ringene. Dessuten så er xenon i tåkelys irriterende.
EBørøsund Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Hmm, vet ikke om jeg skal legge så mye arbeid i det, ligger an til at det blir m-front:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå