Hansh Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg henger meg på gratulasjonene til først og fremst Gunnar, men vi bør vel alle takke hverandre for trafikken her inne. Det er mye som kan gjøres bedre med bimmers, men et eller annet gjør vi åpenbart riktig også iom. at forumet er så populært som det er... Vil først gratulere Gunnar, og deretter alle oss andre! Deretter vil jeg si at jeg tror noe av det som gjøres riktig her er at det diskuteres så mye mer enn bare tørre fakta. Hvor mange interessante OT diskusjoner har det ikke oppstått i diverse tråder? Men det viktigste tror jeg nok er all kunnskapen som deles og hjelpen som er og få!
Stramvaier Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Gratulere s mye. og takker alle medlemmer for deres bidrag til å lage et bra forum
fish Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Masse gratulasjoner til Gunnar, moderatorer og alle brukere av forumet...
-Roger- Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Grattis til alle oss bimmers brukere og ikke minst Gunnar
Z1 Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Det viser jo at dette er en bra side og at vi er en stor gjeng med hjerte for BMW. Med litt reklame for siden vår kan vi bli enda større . Takk til dem som driver denne siden .
///Magnus Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Hurra for Gunnar spesielt, og alle oss andre som gir dette nettstedet liv..!
skillbill Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Gratulerer til oss alle, og en stor takk til Gunnar som startet denne siden!
[space] Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Kan jo ta med litt fra besøksstatistikken også, for vi passerer 400.000 besøkende kun i 2005 i løpet av de neste 2-3 dagene, mens vi i hele 2004 hadde rett over 200.000, og i 2003 kun hadde 60.000! Fin økning? Totalt sett er vi oppe i 670.000 besøkende. Ikke gærnt det heller, på 3 år. Hvordan ser disse tallene ut nå?
Deep Dish Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Vil takke Gunnar og gratulere alle sammen her inne for ett glimrende forum....
Olelink Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Takk til spesielt Gunnar men og de andre som har gitt oss bimmers.no og som skal gi oss bimmers.no i framtiden De samt alle brukerne har bidratt til mange spennende timer forran skjærmen, om det har vært spennende prosjekter folk har delt med oss, en dårlig vits eller tekniske problemer
|Ole| Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Gratulerer så mykje, takker for innsatsen dokka!!! Eg har fått mykje veldi brukli info av svært mange veldi bil kyndige og ikkje fullt så bilkyndige
Glenno Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Slenger meg på her jeg også. Gratulere Stor takk til Gunnar og folkene her inne som gjør dette forumet så intressant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå