Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer :)

Kjempeartig å se så mye liv på et forum! Dette er faktisk en av de bedre forumene jeg er på.

Bilforumet har jeg gått lei av. mye fjas.

Bilstereoforumet var noe ymse

Diskusjon, brukes fortsatt tildels, men mye fjas.

Bimmers, oh yeah baby =)

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får gratulere Bimmers :D

Kan vel skryte og sei at det er imponerande mykje kunnskap ute og går blant alle som er medlemmar her.

Lat oss håpe på at 2009 blir enda eit godt år på Bimmers :D

Skrevet

Grattis til alle innvolverte! Har hatt æren av å være medlem en god stund, og sett forumet gro fra å måtte skrive 'nødinnlegg' for å holde det gående, til å ha 6 sider fyllt opp i en tråd fra man legger seg til man står opp neste morgen! Syk utvikling!!

Håper vi kan holde det gående i minst 6 suksessfulle år til :D Gunnar traff iallefall spikern på hodet med dette forumtilbudet!

Skrevet

Gratulerer og takk til Gunnar, moddere og brukere. Kjempeforum! Bimmers.no og nettbank er det nyttigste som har kommet med internett. Men bimmers er mye morsommere!

Skrevet

Får hive meg på i gratulasjonsrekken her.

Gratulerer Gunnar og de som bidrar her inne ikke minst!

Mye kunnskap, og viten her inne, mye nyttig, og noe mindre nyttige, i det store og det hele er det endel interesante personer her inne å diskutere med, og jeg håper det også vil fortsette i 09!

Takk til dere alle!

:D

Skrevet
":2tslq410]

Kan jo ta med litt fra besøksstatistikken også, for vi passerer 400.000 besøkende kun i 2005 i løpet av de neste 2-3 dagene, mens vi i hele 2004 hadde rett over 200.000, og i 2003 kun hadde 60.000! Fin økning? :)

Totalt sett er vi oppe i 670.000 besøkende. Ikke gærnt det heller, på 3 år.

Hvordan ser disse tallene ut nå?

Har dessverre ikke helt kontroll på besøksstatistikken lenger. Trøbler en del med logfiler og noen automatiske script som ikke henger med.

Men tar vi utgangspunkt i to måneder jeg har statistikk fra i 2008, så er det september og oktober. September hadde 256.000 besøkende og oktober hadde 281.000 besøkende. Snittet av disse to blir da 268.500 besøkende, og antar vi det er årssnittet, så hadde vi over 3 millioner besøkende i 2008. Og dette er besøkstall.

(Snakker vi hits som noen fortsatt bruker, så er tilsvarende tall 17 mill og 18.5 mill for de to nevnte månedene. Men det er som alle vet totalt intetsigende tall...)

Skrevet

Ja her er det bare å applaudere! Gratulerer gratulerer!

Jeg hadde faktisk ikke så voldsomt feil da jeg sa dette i juni 2007:

Runder vel millionen i løpet av 2008 tenker jeg. Om tempoet fortsetter (750 innlegg pr. dag) så blir det 273750 nye innlegg i løpet av 1 år. Om dette øker i samme grad som hittil så blir det lett før utgangen av 2008 :)

i denne tråden.

Bommet ikke med såå mye i alle fall :)

Skrevet

Hehe. Bra tippet, Ca///e. Aktiviteten følger årstidene litt, så det er spørs når dagssnittet ditt var tatt fra, siden du anslo "lett før utgangen av 2008". Det siste året har snittet vært på 910 innlegg i døgnet... :)

Et par morsomme ting til:

BMWCCN var store (den gang) da bimmers ble startet (2003), og de passerer snart 498.000 innlegg (siden 2001). Vi er med andre ord dobbelt så store som BMWCCN.

Autopower.se startet i likhet med BMWCCN sitt forum i 2001. De har alltid vært i en helt egen klasse i Scandinavia. De har nå "kun" 690.000 innlegg mer enn oss (1.69 millioner totalt). :)

Skrevet

Vis du søker på "kan slettes" så får du ca 650 treff.. Virker som bimmers er mere opptatt av å ha flest mulig poster enn å ha orden på forumet..

Noen av salgstrådene er 3-4år gammle..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...