TorErling Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Top Gear sin test av M3 CSL'en http://www.youtube.com/watch?v=XvEoQfVTMJk
D.C.V Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Etter hva jeg har lest på BMWCCN sit forum, så har BMW besluttet at det ikke blir laget noe E92 CSL
Fredrik Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Etter hva jeg har lest på BMWCCN sit forum, så har BMW besluttet at det ikke blir laget noe E92 CSL Ryktene skal også ha det til at den neste M3 modellen heller ikke får en V8 motor som idag, men derimot en rekkesekser igjen med to turboladere. Den nye Z4 kommer forøvrig heller ikke som en M-modell... det er ikke plass til dagens V8 motor (S65B40).
Fredrik Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Er det pga plass eller "klimakrisen"? Det er ikke fysisk plass til V8 motoren i den nye Z4. Hvorfor BMW har fravalgt V8 motoren til fordel for en rekkesekser igjen i den kommende M3 modellen vet jeg ikke.
Bjørn 320 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 CSl er det mer Hk i den en vanlig og eller? 360 og noe i csl? 360...står eit par innlegg lenger opp...
Torek Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 M3 CSL er liksom ikkeno særlig drømmebil heller det da *host*
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Ryktene skal også ha det til at den neste M3 modellen heller ikke får en V8 motor som idag, men derimot en rekkesekser igjen med to turboladere. Den nye Z4 kommer forøvrig heller ikke som en M-modell... det er ikke plass til dagens V8 motor (S65B40). v8eren er jo sikkert en flott motor, men m3 er liksom en sinna 6er i mine øyne... og litt "feigt" at de skal begynne med turboladere på M bilene, men det er vel slik dagens utvikling er... blir jo litt rart å gått tilbake på hk i m3 fra e92 til neste... "nye m3, 3.4 liter 400 hk" eller noe... går litt motsatt i effektutviklingen da...
Fredrik Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 "nye m3, 3.4 liter 400 hk" eller noe... går litt motsatt i effektutviklingen da... Ikke hvis den nye M3 samtidig blir 200 Kg lettere... da trenger den ikke mer enn 400 HK for å være mye hurtigere...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 "nye m3, 3.4 liter 400 hk" eller noe... går litt motsatt i effektutviklingen da... Ikke hvis den nye M3 samtidig blir 200 Kg lettere... da trenger den ikke mer enn 400 HK for å være mye hurtigere... nei nei... men du skjønte veldig godt hva jeg skulle fram til
hagenisse Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 v8eren er jo sikkert en flott motor, men m3 er liksom en sinna 6er i mine øyne... Nei nei, M3 er en sinna firer! Når det gjelder CSL vs vanlig M3, vil jeg påså at CSL'en er for spesielt interesserte. Jeg skulle gjerne hatt en jeg, men jeg tror at for de fleste er en vanlig best. Clarkson sier det jo veldig bra Forøvrig enig med Fredrik, i denne prisklassen er det mye annet som ikke minst SER kulere ut enn en E46.. At flere av dem faktisk sliter med å holde følge er en annen sak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå