Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet bare forskjellen på den nyeste 520i og 525i.. Og den er STOR. I 520'n merket jeg nesten ikke noe drag når klampen var i bånn. Men i 525'n var det skikkelig drag i forhold til i 520'n.

Men hvis jeg ikke tar helt feil, så har vel den nyeste 525'n 3-liters motor, samme som i 530 og 535..

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg vet bare forskjellen på den nyeste 520i og 525i.. Og den er STOR. I 520'n merket jeg nesten ikke noe drag når klampen var i bånn. Men i 525'n var det skikkelig drag i forhold til i 520'n.

Men hvis jeg ikke tar helt feil, så har vel den nyeste 525'n 3-liters motor, samme som i 530 og 535..

da er du vell plutselig over på diesel?
Skrevet

da er du vell plutselig over på diesel?

Er ikke helt sikker.. Er ca 6 månder siden vi var å prøvekjørte :P

Men hvertfall, 525'n gikk mye bedre!

Skrevet

Hmm ja, men syntes ikke den nye 2,5L er noe spess heller jeg da, har sottet på en del i 325 e90, og det er jo samme motoren.

e36 328en min er en god del sprekere.

Men kansje den var levert med 2.5L, er en tidlig e90 mod, ble ikke disse levert med 2.5L først også oppgradert seinere?

• 1 year later...
Skrevet

ser tydelig at folk har forskjellig oppfatning på hva som er sprekt...jeg syns selv min 91 525 er litt for lat, kommer aldri til å kjøpe noe mindre iallefall. 520 hadde aldri vært aktuelt.

Skrevet

men noe som er bedre er en e34 535. der haru draget ifra 1000 - 6500 turn det haru faen meg ikke i en 520 eller en 525. disse motorene må ha turtall får å fungere godt og det er ikke det som er normal bruk

Skrevet
ser tydelig at folk har forskjellig oppfatning på hva som er sprekt...jeg syns selv min 91 525 er litt for lat, kommer aldri til å kjøpe noe mindre iallefall. 520 hadde aldri vært aktuelt.

Enig. Vi har en E39 520, syns det går rævva !:) Dog er det automat, og da er det ekstremt!

Vi hadde en A6 2,6 quattro(150hk), syns den var mye sprekere :)

Skrevet

Hva med 525tds da? Automatgir i e34 ville jeg styrt unna. Utrolig så mye effekt automatkassen stjeler.. Og ikke minst mye høyere bensinforbruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...